Sunday, May 2

"SAYA MAHU DAUSPOZI TERJAH BLOG SAYA!"


Yeah! Setelah sekian lame aku nak buat, baru hari nie ada peluang. Maybe lepas nie aku nak diterjah BRO BEN plak. Jadi kali nie aku nak Tuan Blog Hijau nie terjah aku. Aku tak tau dah macam mane 'mencantikkan' blog nie lagi, maybe dengan segmen terjah2 dari encik DAUS nie, dia akan bagi pendapat or kritikan yg boleh aku gunakan yea. Antara blogger2 yang aku tengok sudah diterjah en DAUS is Hadi, Sesedap Oren, Team-Share, Budak Skema, Aku Ismail Noh dan Kepala Bergetar.

Tuh semua antara blogger2 yang ade, mungkin selepas ini aku. (cewahh). Antara sebab2 nape aku nak Dauspozi.com terjah blog den :
  • Nak meningkatkan traffic aku. ( tuh dah semestinya idaman masing2=)
  • Nak tau keistimewaan dan kekurangan yang ada kat blog aku nie ( yg aku sendiri pun tak prasan )
  • Nak Dauspozi sendiri kenai ngan blog aku nie.=)
  • Semuanye yang nak saje kan? Rase patut ade yang tak nak..yang taknak nye ialah "Aku taknak blog aku tertinggal dari diterjah en.Daus"
Sekian. Bro, apa lagi? TERJAH2!!

p/s : pada sapa2 yang berminat untuk di terjah? meh klik ke snie yea - Dauspozi -

That's all
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

5 comments:

  1. selamat diterjah. mesti meletop blog ko lepas ni. ehehehe.

    ReplyDelete
  2. hehe... hebat ek daus sekarang.. :P


    u taknak komen entry i ke? hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>DUNIA LUAR SEORANG BLOGGER YANG NAK TEGAR



    ReplyDelete
  3. wah bestkan bila ada segmen terjah jelajah ni. :)

    ReplyDelete
  4. blog ntah hape2!ade ke orang nak terjah?

    ReplyDelete

BeSt 4 me: