Thursday, July 18

Wall makeover by Na With Nadia Farahida the Official Blogger Manager



Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi atas segala nikmat yang diberi.

Rasa begitu lama tak blogwalking. Tak berkunjung ke blog blogger-blogger lain. Sedang berblogwalking, tertarik dengan 1 contest ni. Rasa lama sangat tak join contest. So sempena kembalinya saya berblogging semula, nak juga mencuba.

Contest ini dibuat oleh Nadia Farida. Official blogger untuk Wall makeover by Na ni. Jadi kebetulan duduk di rumah baru sekarang yang sememangnya tunggu masa untuk di hiaskan je, saya ambil keputusan untuk mencuba. Mana tau ada rezki kan?

Jom kita lihat syarat-syarat untuk contest ni. Biasalah sekarang ni sibuk sangat dengan kerja, nak uruskan rumah lagi. Buat entry untuk contest ini pun last-last minute.

Syarat-syaratnya :

1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na tekan sini.

2. Like facebook fanpage nadiafarahida tekan sini. 

3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang korang berkenan untuk buat dekat rumah korang. 

4. Buat 1 entry di blog masing-masing, attachkan sekali design yang korang dah pilih siap-siap dari facebook fanpage Wall makeover by Na tadi dan sambungkan ayat ini, 
" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."


Itu antara syarat-syarat yang ditetapkan. Kalau korang nak join pun sempat lagi. Korang lagi laju menaip dan update entry masing-masing dari saya kan? So, just give a try!

Tanpa buang masa, boleh la saya sambungkan ayat seperti yang Nadia Farahida tetapkan.

" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana untuk menceriakan puan isteri yang sememangnya menjadi kesukaan para wanita bab-bab menghias rumah ni kan. Sebagai hadiah untuk dia, jadi bila dia pulang ke rumah akan lebih tersenyum lebar sehingga ke telinga bila tengok dinding rumah ada serinya. "

Jadi design yang saya mahukan ialah seperti gambar yang pertama tadi tu. Harap terpilih sebagai pemenang dan dapat beraya dengan wall makeover yang terbaik dari Na. Bukan senang nak ada wall rumah korang berseri secara percuma ni. Nak buat sendiri memang makan masa lah, asyik tertangguh je kan.

Jadi korang readers, doakan saya menang yea. Terima kasih.

p/s : Janggal pula rasa join contest ni, yela sebab dah lama sangat tak join.

1 comment:

BeSt 4 me: