Friday, March 26

DOA UNTUK MU SAHABAT..

Salam..Moshi2...Selamat Sejahtera..Gudnite!Erk..okeh, sejak akhir-akhir nie aku tak bape sempat nak update. So, ade la benda yg leh share2 dengan korang hasil dri 'posmen' di email.Seperti yg korang tengok, blog aku suda pun 'laen' macam! Agak kelam lagi, sebab aku tak abis edit lagi..Aku akn cube edit yg terbaik lagi untuk tatapan mata korang..Sekian (aku rindu GB)..

Sedikit sebanyak bingkisan DOA untuk sahabat2 korang, rase2 kalau korang syg shbt korang tuh leh la sedekahkan doa nie~:)


Ya Allah ...
Panjankanlah umur sahabatku. Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,
teangi hatinya dengan nur pancaran iman. Tetapkanlah hatinya,  perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia dan akhirat .....

Ya Muhaimin ...
Jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu .....
Jagalah hatinya agar tidak berpaling daripada melabuhkan hatinya pada hati-Mu.
Jika dia rindu, rindukanlah dia pada seseor ang yang merindui syahid di jalan-Mu.

 Ya Allah ...
Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia ke jalan-Mu.. jika kau halalkan aku merindui sahabatku,
janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakiki,
rindu abadi dan kasih sejati hanya untuk-Mu.

 Ya Allah ...
kurniakanlah sahabatku kesenangan, ketenangan, kecemerlangan dan hidayah dari-Mu dalam menempuh cabaran serta liku-liku hidup di dunia dan di akhirat kelak ... insya-Allahah


p/s : LAPO!

That's all..
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"


No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: