Saturday, August 1

Pesta Ria Merdeka...

1 ogos dh ea?ngee~cpt nye suda bln 8..hehehe...x lame lagi nk pose dah!!..ehmm..best2..:)
Emm..xsmpt aku nk update blog 2 ari nie~bz jerk...hehehe..(mna xnye,owg bru dpt lesen)jdi antu arrr..hahaha..

Hari yg aku xbrape shat tuh la,aku dpt tau kje dh cfrm..pastu leSen pn dpt!!!..hehehe(trus kebah seh dmm aku)hahaha..~alhamdulillah..~

Pastu mlm tuh leh lak g 'blsh' duyan~!huh...mmg smpi ke 5 pagi aku xleh tido..bdn pns jerk...wawawawa..nseb bek de Live bol@ kt astro(team peberet lak tuh!)aish..tp kalah plak..huhuhu...xpe2,jnji aku dpt tgk smpi perjuangan t'akhir..hahaha..

Nie nk cite psl yg ari nie pnye...ngee~
Kat tmpt aku hari nie de Hari Kantin(Pesta Ria Merdeka) kot nmenye...slalu msa skula pgl tuh jerk..ngee~
Btmpat di Sek Men Keb Sg.Buaya!!..hehehe..aku bkn minat sgt nk pegi sbnrnye..tapi...mgenangkn mak aku dh belikn kupon..kne la pegi kn?(leh gak 'usha' aweks2 yg de kt snie)saje nk cuci2 mta..dh naek kelabu dh..wakakaka..:P

Nway,aku de smbg tenaga gak kt gerai yg mak aku nk jga nie..s0..rugi gak la klu xpegi kn?ehmm....nie de sket2 gmbo yg aku snap kt sne dehhh>>>....layaaaannnnn
time nie nk bg hadiah kt bdk2 yg menang pertndingan mewarna tuh..ckgu2 pakai baju bendera malaysia!!!..chayok2!!hehehe..haaaa...bru aku pasan..(nme nya Pesta Ria Merdeka)hehehe..
nie dkt dataran skula nie..macam2 adaaaaa...ngeee~biase la..rumah antu la,karoeke,cabutan btuah dan makanan..makanan..dn MAKANAN!!!..muahaha..
nie la dia Kuda ku lari gagah berani!!..hehehe..aku smpi2 jerk..dowg nk bg kuda tuh rehat dh..stgh jam lak tuh..yelah,kesian gak kuda tuh..mao penin dia duk pusing2 pdg tuhh..nseb bek xleh muntah...hahaha..(klu x,abs muka bdk2 nie)
haaa..nie la sumbangan aku ngan ayh aku..xdela byk..cket jerk,tp smpi xtido gak la nk buat..sbb last2 minute kn..ngee~(tuh ha banner kt ats tuh smua kami pnye kje la tuh)hehehe..tapi dlm byk2 menu Nasi Kambing Jamnapuri tuh aku xtau ape..xdan nk merasa..ngee~(klu krg nk tau,ha yg xbtudung tuh la mak gue)hehehe..

Nie jelah antara gmbo2 yg aku dpt dehhh..ptg karang de prgm laen lak!hehehhe..klu de gmbo best2 kang..aku kasi snap lagi yea!!..laayaaannnnnn...(^_^)

2 comments:

BeSt 4 me: