Tuesday, September 22

Ramadhan ke-28

Ish2..pose ag ek?hehehe..saje nk bgtau ape yg aku buat msa ramadhan ke-28 nie~
ari tuh nk update,tapi tak sempat..memandangkan pukul 2 pagi dah nk kne bertolak pegi JB!!..hehehe..balik kg..ooooo..blik kg~hehehe..

Sebelum biel balik ari tuh~smpt gak ler..pegi singgah uptown s.alam~hehehe..saje nk cuci2 mata~
Sambil nyelam minum air~hehehe..
Smpt lagi sebelum balik Jb tuh~dah la beg xkemas2 ag~mak aku bising jerk~miahahaha~:P

Malam tuh aku buka dalam keta tuh~huhuhu..sbb ape??korang mesti bleh agk pnye!!
Sebabnye..keta punye la banyak~huhuhu..aku kuar time owg semua dah nk blik kg kot~xpun baru nk balik keje ker..or dorg pun same nk pegi shuping last2 minute nie~huhuhu



Ehmmm..masa nie aku de kt damansara~smpt snap gmbo sat..nseb bek xde polis kt blkg~hehehe
Kalau tak..(sia2 jerk kena bagi duit raye)hehehe..time nie dah buka pun~huhuhu..dah ler hujan..keta banyak lagi~mmg slow and steady la jwbnye!!..Naseb baek aku sampai uptown tuh cpt!!..kalau tak..ehm..xbalik kg la jwbnye..
Kena tinggal~hehehe

Taraaaaa~hehehe,ni la baju2 yg aku saje2 suka pegi beli~hehehe,mmg lama dah nk baju merah..
Sebabnya,baju merah biel semua dah kehabisan~hehehe..simple jerk baju nie(jadi la kn?nk puas kan ati pegi uptown)hehehe..
Yeahhh~dapat jua aku sandal baru!!..hehehe..puas wey,aku pusing2 uptown tuh~bab2 nie aku cerewet sket,walaupun beli benda2 murah..tapi ada setengah benda aku akn cerewet sket tuk pilih~hehehe...(sape yg teman,pnat la melyan)hehehe..:P

Aku ingatkan pegi malam tuh..xde la owg ramai sangat,tapi!!..huhuh..owg punya la penuh..makin lwt,makin penuh~huhuhu..semua pun last2 minute jgak~hehehe
Sampai nk kuar dari parking pun..kena tggu giliran~huhu
Sbbnye owg dh blocking!!..adoiii~

Abis shuping jerk,nk dekat pkul 12..hehehe..terus pastu gerak balik umah!ngam2 aku smpi pkul 1.00..
Kalau tak,kena tinggal la jwbnye~hehehe.Lepas tuh,pukul 2 lebey gerak trus pegi JB!!..hehehe..trus jerk aku lena..sedo2 dah pukul 4 pagi..masa tuh ade kt seremban kot~
aku sedr,sebabnye aku budak duk merempit kat tempat tuh!!..huhu..(hampeh toi)
Punye la ramai..sampai terjaga aku,masa tuh de kt pekan srmban tuh laaa..huhu..
Dekat trafic light,dorang duk bako2..aishhh~(time tuh nk cri tmpt sahur)

Lepas dari tuh..dah sahur kt mamak sane,hamba pun meneruskan perjalanan ke JB~
hehehe..nak tau ape yg aku buat raye pertama?hehehe(tggu entry berikut nye yea):)

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: