Wednesday, April 20

WAYANG : SCREAM 4

Korang suka jerit-jerit? or suka di kejotkan?  Meh tengok cerita nie,  memang rasa nak melompat-lompat jek,  tak pun korang boleh kena heart attack!  Dah pi wayang belum tengok? cepat pegi sebelum kehabisan.

Nie aku nak story sikit pasal cerita SCREAM 4!  Tajuk cerita pun dah JERIT kan?  ape ntah lagi kalau tengok movie.  Confirm la ada yang menjerit.





Korang mesti pernah tengok topeng hantu belakang tu kan?  Dalam cerita scary movie kan?  Tapi nie cerita serius la, bukan lawak-lawak macam scary movie tu.  Cerita nie pasal pembunuhan yang aku rasa memang serius nak tunjuk dekat penonton aksi-aksi pembunuhan tu.  Depa ni kalau buat cerita orang kena cucuk dengan pisau memang REAL!  rasa macam kita plak yang kena tikam.

Sapa yang follow cerita nie dari part 1 memang patut tengok la,  dan korang mesti akan lebih faham kan?  Aku kena download dari part 1 nie,  sebab tak berapa nak tangkap cerita nie.  Jadi bagi siapa yang suka tengok cerita suspen-suspen nie, aku cadangkan korang pergi la tengok cerita SCREAM 4 nie yea.  Memang terbaek untuk bulan ini!

Tak berani gua nak cakap terbaek untuk tahun nie,  takut kang ada cerita yang lebih suspen akan keluar!

Ini aku tunjuk sikit TRAILER  untuk kome yea.  Meh teman tunjukkan.


Amacam?  Ade berani nak pi tengok?

Jangan lepas ni,  korang angkat-angkat telefon ada orang tanya " What's your favourite scary movieee? "

p/s : tengok dengan orang yang penakut..best tak?

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

4 comments:

BeSt 4 me: