Sunday, June 19

Khasiat Tamar Cocoa.


Bismillahirahmanirohim.

Alhamdulillah syukur, kita masih lagi di pilih Allah untuk berpuasa dan dipanjangkan umur sehingga ke hari ini.

Puasa ke 14 bukan? Macam mana setakat ini? Ada yang sudah tertinggal? Atau keletihan melakukan terawih?

Biasa lah, waktu pertengahan menuju ke akhir ini banyak dugaan. Keadaan badan cepat letih dan lesu, bukan kerana puasa itu tapi dek kerana kita makan banyak ketika berbuka dan juga mungkin pemakanan kita ambil yang salah kita sahur?

Jadi pada entry yang lepas, saya janji nak kongsikan minuman yang beri tenaga bukan? Bukan isotonik tapi hanya serbuk koko yang perlu kita bancuh saja!!


Inilah dia produk saya nak kenalkan. TAMAR COCOA!

Campuran serbuk koko dan kurma. Banyak khasiat dan kelebihannya. Dan antara khasiat yang saya sendiri rasa ialah badan kita lebih bertenaga dan masa isteri saya sedang mengandung memang amalkan minum ni. Alhamdulillah bertenaga dan juga bertambah penghasilan susu.

Anak dalam perut? Toksah cakap la, memang berjoget je dalam perut bila umi dia minum air ni.

Antara khasiat dan rahsia yang lain ialah :


Jadi bagi sesiapa yang berminat. Boleh la pergi ke facebook saya atau Whatsapp saja ke nombor 01128015414.

InshaAllah saya akan melayani anda sebaik mungkin. :D

p/s : sambil membeli boleh buat duit jugak tau.

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: