Thursday, January 19

Tahun Baru 2017.

Bismillahirahmanirohim


Tahun baru. Azam baru. InshaAllah blog juga akan bertukar baru. Nampaknya nak kena bertatih tatih dari bawah semula. Idea banyak nak menaip tapi semuanya ke facebook. Maklumlah orang sekarang lebih suka membaca status di facebook. Cepat, mudah dan pendek.

Tapi masih ada lagi blogger blogger yang dulu aktif seperti biasa. Memang tegar jari jemari korang kan. Menaip tanpa rasa jemu.


Tahun ni orang kata lebih mencabar dari pelbagai aspek. Lebih lebih lagi ekonomi. Yes. Dan itu yang saya rasai sekarang. Bukan mudah. Ujian datang dari pelbagai sudut.

Jadi tahun ni kena usaha lebih dan lebih lagi. Lebih lagi untuk hidupkan blog ni semula. Sayang nak tutup sebab dah bertahun dan banyak kenangan dan ilmu yang dapat masa memulaaaa nak buat blog.

Semenjak dah ada keluarga ni. Kena fokus banyak benda. Semoga kita lebih tabah dan sabar dalam mengharungi kehidupan pada tahun ini.

Kita semua nak berjaya dunia dan akhirat bukan? Dunia dapat, dan akhirat pun dapat jika boleh. Jumpa lagi korang next entry yea.

Ada lagi ke readers blog sawang ni? :D

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: