Tuesday, March 17

10 more days!!

Ehmmm..mengira hari jerk aku sekarang,coz xsabo2 nak abih pratikal dah..!!hehehe..YEHUUUUU!!!!!!....s0,tinggal lagi 10 ari tuhh!!time2 nie lah rase2 malas tuh menjelmaaaa...waaaaa...hikhik.bgun pown lambat2 dah..wawawa..malam2 pown tido lambat sekarang neY..:Ptp maLam nie agk tenSen skEt cozxZ YM aku hampeh tak leh nk online..DamN tEnEt niE!!!..dah la 2morrow aku xdapat nk bawak laptop ney g opiS..huhu..ilang lah sumbER2 aku nk ngular keje..hehhee

Kalau de laptop nie,leh lah aku escape2 keje sket..hehehe..dgo2 lagu ker kan..S0,2mrw meMang akan mEmbuhSankan diriku iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

MaLam nie patut nye aku siaPkan RePORT!!!
e tp aku sedap2 jerk layan lagu nie,cam xde pape yg berlaku..hikhik..g buat keje lah nabiel!!!!...dah tuh camner aku nk g bt kje..terdengor lagu nie,pnye lah sedap jerk bunyi nyer.!ekeke...BEsT2 4 mE!!!..





IT'S OVER......:)

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: