Thursday, March 5

Andai saja..

Ehmmm..aku rse cm best jerk lagu nie..hehehe..s0nok gak ler..belek pnye belek..last ak t'dgo lagu nie..huhuhu...bagi aku best lahh..sedap jerk tlinga ak mendengor nye..hehehe,klu xcaye cuba kowang try!muhahaha...korunk layan kan aje....:)




Andai saja kau masih sendiri...
Ku akan jadi bagian hidupmu...
Karna akupun kini sendiri..
Sendiri....

*Yang sesungguhnya kau telah berdua...
Bahagia dengan dirinya...
Aku hanya bisa bersedih...
Bersedih....

Andai saja aku jadi milikmu..
Andai saja kau pun mencintaiku...
Ku kan akhiri kesendirianku...
Ini....

Ulang *


Andai saja kamu putus dengannya...
Andai saja kau akhiri dengannya...
Ku kan gantikan dirinya untukmu...
Jadi kekasihmu...

Andai saja aku masih sendiri..
Andai saja kau pun mencintaiku..
Ku kan gantikan dirinya untukmu..,
Jadi kekasihmu...


EnJoy u aLL...muehehehe..

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: