Saturday, October 31

~~INGLOURIOUS BASTERDS~~

~Sekian lame aku tak update ini blog~.Sorry la kwn2,a little bit bz lorr(bkn little bit sbnrye,a lot..a lot..a lot..!!)sgguh bz sebenarnye.Semua nk minta last2 minute.Aku gak yg jadi mangsa.!huh~Nie korang msti penah tgk tajuk entry aku nie kan??mesti cm pelik jerk,bagi sape2 yg xpenah tgk lagi~..hehehe

~Kalau yang kaki2 wayang,msti dapat agk dah~.Nie sebenarnye tajuk movie yang aku layan smlm~dgn member2 yang lain.Saje nk kuar,dah lame xlyn suasana kl wktu mlm2 nie..hehehe~(cuci2 mate beb!)..Nie la movie nye~
~Korang mesti kenal kan heronye tuh?hehehe..of coz la Brad Pitt.Minat gile aku dengo dia speaking dalam nie..(ala2 owg scotland la,loghat dia tuh). Ok,citenye pasal peperangan kat German.Korang tau Nazi kan?(yg encik misai kontot tuh?)hahahah..Brad Pitt nie kirenye cm penghapus owg2 Nazi nie laa..Korang tgk la sndri cite nye,mls aku nak cite..Tapi pesanan tuk korang,part yg best time dh nak abis jerk..Masa tuh Tentera Nazi semua mati kena bako,pastu Hitler kne bunuh..Part laen,mmg membuhsankan!!..sbb byk ckp dalam german(ain msti phm nie)..buleh la tgk bagi sape2 yg phm dan minat ngan perang2 nie~Enjoyyyy~

p/s : utk nasihat korang,jgn tgk tgh2 malam..klu idak,ZZzzzZZZz dalam cinema jerk..cam kwn2 aku..baek pnye dengkur~hahaha~adoiii~

5 comments:

  1. huhuhu... 4 sure ko pun tido jua tinguk movie tu kan nabiel..

    ReplyDelete
  2. haha dahla luar gelap, dalam gelap, sejuk pulak tuh, tnggal tidurr je. heee. mlm2 nk cuci mata ap?

    ReplyDelete
  3. nuai : hahahaha..aku x tido bah~klu x,rugi ja wit aku~ngeee~

    bella : hehehe,tau xpe bella~pegi sne,dorg tmpg tido jerk~cuci mata tgk pemandangan~:P

    ReplyDelete
  4. de org ckp tak bes ne..huhu..
    btw, mane layout lame??cm g bes je yg lame nye...

    ReplyDelete
  5. ain : yeke?ngee~biel suke tkr2 lor..nway,yg lme tuh xleh ltak mcm2~yg nie nti ain tgk biel bt yea~hehehe

    ReplyDelete

BeSt 4 me: