Monday, November 2

~Selamat Pengantin Baru~

Assalamualaikum~.Huh,suda bulan November yea?cepat plak rasenye,lagi sebulan lebih jerk lagi dah masuk tahun baru.Azam tahun nie pun tak abih capai lagi.hehehe.

Jadi pembukaan entry aku tuk bulan nie ialah perkhawinan.Cewaahhh~ade cam penasihat tak??hehehe..Baru-baru ni,member aku kawin,dkt area2 rumah aku gak nie.ngeee~raye ari tuh aku pegi umah dia,setelah beberape tahun tak jumpe,sekali jumpe.(tgk2 dah nak kawin)hehehe..kurus suda ko JUN!!..:P



Nway,aku nak ucapkan SelamAt Pengantin Baru kat ko ek,pasni jumpe ngan anak cucu ko dah~hehehe.Semoga Berkekalan.(rminye kwn2 den dah kawin)dah byk kali amik berkat nie~hehehe:P

nie la dia kawan aku,Junaidah~laki dia aku tak kenal,bukan bdk skula dlu nie~hehehe
yang sebelah pengantin laki tuh,haaa..tuh la yg memeriahkn lagi majlis nie!!hakhakhak
yang baju putih nie pun,kwn skula aku..pape pun aku dengan dia jerk(mcm2 crita aku ngan dia ni)
klu korang nak tengok gambo mamat2 yg encem nie.klik ja ya~hehehe

4 comments:

  1. nuai & ain : hehehe..lmbt lagi~xtau la bler~

    sumi : mne de smbg~bz skrng lorr~(^_^)

    ReplyDelete

BeSt 4 me: