Monday, July 25

Welcome To The Family!

Ohh Isnin,  rasa seperti 1 nikmat bila dapat cuti isnin nie.  Serius aku tak tipu,  sebab hari isnin kebanyakkan nya permulaan yang agak serabut.  Macam-macam kerja kena buat,  sedangkan kita baru saja bercuti 2 hari ( ada jugak sabtu kena kerja, ahad pun ada ),  tapi lambakan kerja itu seperti kita sudah bercuti 2 minggu.  Takpelah kan,  yang penting ikhlas dan redha.  Itu punca rezeki kita tu.

Seperti yang dijanjikan, aku nak perkenalkan 'keluarga' baru nie.  Welcome2!. ( macam baru dapat anak jek kan? ).  Aku letakkan gambar saje, korang mesti kenal punye la 'family' gua yang baru nie.





Sekian..Terima kasih..

p/s : lagi best memang best la..tapi lagi best kalau dapat yang SE punyeee...

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

6 comments:

  1. wahhhh!! tahniah tahniah tahniahhh ^__^

    ReplyDelete
  2. nasib baik nabiel beli myvi bru warne putih... kalau ambil warna purple, bertambah sentap hati beta...huhu...

    ReplyDelete
  3. wahhhhhh. jom lah meronggeng!!!

    ReplyDelete
  4. wahhhh kete baru! tumpang naik :P

    ReplyDelete

BeSt 4 me: