Friday, April 17

Fast & Furious 4!!


@@--Semalam aku baru jerk dapat teng0k cite yang memang beST dan GemPak arr..!!hikhik..FasT & FuriouS 4!!..dengAn bunyi keTA yanG meMang aku rse geram jerk m'dengo nyeee..vrommmm..vrommmm...cam moto pn ade nie?hehehe..xpeLah..jnji de bunyi!hehhee

Nak tengok kat wayang,ntah biler aku dapat pegi pown xtau..huhuhu..DaN aku pn x sab02 nak sgt tengok cite nie,copY jerk kat DvD membER!ehhee..layaannnnnnnn..nasib bek gambo clear naaa!
teng0k jerk lah time Vin Diesel angkat keta nie(walaupn bukan dier yang buat)hehehe..biAse lah..Her0 kan..hehhe..time dowg nak lumba 1st tuhhh..siap ade GPS lagik..waaaaa..dengan trafik dowg xblock.!huhu..memang beSt abissss..Tapi aku rase,cite nie sepatutnyA sebelum cite TokYo Drift(cewaaahhh~)hehehe..sbbnye kawan si Vin Diesel nie yang name HAN tuh xmati lagi..btui x?hikhikk..s0,kalau korang yang x tengok lagik..baek lah g tengok!!hehhee..memang sempurna kan harimu( cam xde kne mengena jerk?):Phehehe
Pada kengkawan yang memang diE haRd FanS ngan cite nie..bawak2 lah g tengok ekk..hehhee
kaLau tak,memang korang akn rugi beb!!hehehe..kang kalau aku cite sinopsis cite nie nti..tak syok ler korang nak g tengok..hehhee..nWay genG,layannnnnnnn...!!Gentleman StaRt ur EnGine!!!muahahaha

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: