Thursday, April 16

Very tHe buZy weeks!!!...wekkk

Assalamualaikum..hurmmm..lme gak rsenye xupdate blog nie..cowiE ye KenGkawan!!..hehe
vEry bz lor mggu nie..huhuhu..ngan rePot ExEc lagik..(nsib baik dh anto)!!!hahhaa..dengan cari bahan 4 final projek lagi(si rina tuh msti gelakkan biel kn!)ngeeee~..s0..pe nk dicite kn pada pagi2 buta d'kala member2 aku smua dh tdo!!dan tenet nie,aku bru jerk dpt on9!hampehhhh..~

Juz..time2 camnie lahh,t'igat kat member2 lame..huuhu..sambil2 dgo lagu lelame nie..hehhee
denGan nyamuk yang xbrnti2 seRAng aku!!hampehh..gi lah dekat owg yang banyak darah sket..(ade ker aku yang dikejekan nye!!eeeee)

Hari nie.aku g mane jerk ek?huhuhu..ehmm..pagi2 lagik dah lari g perpustakaan ngara tau!!hahaha..dah dekat 8 or 7 thun lah aku xg sne..memang pelik jerk smpi sne..hehhee..mklm lah,xbiase kan..dh ler beso..hehehe..gmbo aku xsmpt nk tgkp,tp tgk cm same jerk..juz bmbung dier je dh tkr wrna..hehehe..

Lepas aku dah puas mengodek buku2 kat situ!ngeee~pe lagik..
ktorag pegi lak ke FRIM
yang de kt seLayang ku sayang tuhh..hahaha..(nme slyg xthn tuh!)ngeee..ape yang nk disayang pn aku xtau..hehe,Pegi sanE juz nak amk maklumat jerk..pasal final projek aku nie..tp mmg nyaman lah kat sane..tenang jerk rse!hehehe

Dah pueh berjalan,aku pown seLamat kembAli ke?dah tentu lah ISTANA BAHAGIA aku nie!hahaha..memang best gler dpat blik snie!!(dalam ati nie Tuhan jerk yang tau)hehhee
nti me akan updaTe kan psl tmpt biel makan ikan bako ekkk!!memang besT!!hahaha..
tguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...wekkk2..assalamualaikum..

1 comment:

  1. waaa ck tk caye jer biel gi perpustakaan wahaha
    'si rina' tu rina ker?? hehe
    mn der ketawa...gelak jer..hee

    ReplyDelete

BeSt 4 me: