Wednesday, April 8

M0ody....

hari ini...ehmmm..dh rabu yee...rse cpt jerk ms nie goes on..ngeee~
juz pagi2 tdik..aku g lwt mmbr aku accident..kt Hsptl Beso Ipoh Mali..ngee~..
t0 mmbr aku Salihin tuh..aku doakan ko cepat sembuh,dan dapat smbg balik ke adtec nie..aminnnn...

hurmmm..moody ya..ntah nape aku tbe2 biler sampai adtec jerk..ilg mo0d smua..huhuu
aku memang cmnie..kdg2 aku sendri xpaham ngan angin aku nie..biler aku pkr banyak sgt pkare,dan x semena-mena nyeee aku akan jadi very bad mud!!!huhuhu..(jgn lah cari pasal ngan aku time nie-memang kena sepuk jerk kang)hahaha..

and then..tibe jerk malam,aku pown bukak lah laptop nie..on9 macam biase..xde mo0d pn nk chat mule2..tp disebabkan kawan aku srg nie..name dier..*******..hehehe..tersensor lakkk..
dier yang bagi aku naek mud balik..tetibe rase sonok tuh datang balik bler chat ngan dier..hehehe
thanks a lot ok!!!...niCE being fRenz wit kamo!!..

n to all my frenz gak yeee..~~:)

4 comments:

  1. haa tau nape m0ody
    sbb b**** da kurang kan hahaha
    ceh siap sensor lak haa siapakah gerangannya haha

    ReplyDelete
  2. pehal tibe2 ko moody?
    period ke?
    haha3..
    xP

    ReplyDelete
  3. hahahhaa
    bkn lahh..
    dtg bntang..ngeee~

    ReplyDelete

BeSt 4 me: