Sunday, July 19

Coret-coret~-

ohhhhh...sunday alredi...huhuhu..
minggu ke berape dah aku kat rumah nie?huh..tak dapat nak dikira dah..hehehe
insyallah..
kalau takde angin puting beliung ke,bln 8 nie aku start keje lorr..huhuhu..(wish me luck):)

hari ni adik aku balik deh..cuti seminggu dari plkn..huhuhu..blum smpt masuk pintu,dah cari pasal ngan aku!!..hahaha(siap la pasni)...hampeh jerk..

rase2 nak sekeh2 je kepale dier yg botak tuh..hahaha..(kesian gak tgk)..sape2 yg penah pegi plkn tuh..tau2 jerk la..hahaha..(aku xdpt pegi wey.)huhuhu..best!..

nk pegi mane jerk ari nie..huhuhu..
menatap laptop jerk nie..
tv plak crita yg ulang2 jerk..huhuhu..

boring2 pun..nasib baek la de kwn2 aku dari tenet nie..s0..leh la ajk borak2..gelak2..hehehe..
tenkiu kwn2..:)
see ya!!!...:)

3 comments:

  1. heh kaki buli!!
    da r tk dpt plkn huh!
    haha

    bln 8 keje eh
    nnti bln 9 le r payung ek hahaha

    ReplyDelete
  2. bio arr..
    hehehe..bole2..
    dtg cnie ea?:P

    ReplyDelete
  3. ok..rina dtg jgn lari lak yer haha

    ReplyDelete

BeSt 4 me: