Tuesday, July 21

My career charm is here!..

Ehmm...
Bestnye bgn2 je pagi nie..hujan selebat-lebatnyeee..hehehe..
Patut la rase cam mls jerk nak bangun pagi tadi..:)(cejuk beb,dh lame xujan)..

Seronok jer tido..muehehe..jangan jeles ea?:P..
Bangun2 je pagi tadi..de kawan aku dh kejotkan aku..hehehe..(thanks)!
Betul aku tak sangka apa yang aku dengar smlm,psl kwan2 aku nie delete tagged dowg nie..huhuhu...Nape la sampai jadi cmnie..IlanG suda kawan2 aku ney..ehmmm...(dah tutup cite)

Ngah sedap2 melepakkan diri kat umah..tiba2 jerk de van pos laju dtg umah aku!!..hehehe..
ingatkan menang sebuah moto ker...hahaha(berangan suda)..
Sekali aku tengok..alamat dari sabah!!!..tertulis nama kawan aku si Nu@i nie...ekekeke..(lelaki macho katanye)apa2 ja ko nuai2...

Rupe2 nye..charm yang aku mtk tuh dah sampai!!..hehehe..jauh tuh dtgnye..dari kawan aku kat Sabah bah...ngeee~(thanks to nu@i and viVie!!)..nie semua kawan2 aku kenal dari tagged gak nie...tak sangka leh jadi rapat mcm nie...(ko jgn gelak nu@i!):P
nie la charm nye..hehehe..aku pgl screwman ja nie..tengok je kat kepale dier tuh..
penuh ngan skru..hehehe..

Nway,thanks sekali lagi pada Vivie dan Nu@i...aku akn simpan nie elok2 bah..--:)

p/s: kalau ada ps 3,ko kirim juga sama aku yea!!..hahaha..

7 comments:

  1. tido jer!!!
    mn tk b***t~ haish~
    x_X

    comel r screwman tu
    tk cam biel huh~

    ckp ngn kwn biel,
    rina nk gak le x??

    ReplyDelete
  2. eeeeeeuwwwwww..
    cbok jerk nk jgak...hehehe
    :P

    ReplyDelete
  3. xnk pun sbnryer...
    saje jer nk kaco agaga

    wek2 b***t~

    x_X

    ReplyDelete
  4. hehehe..mao?ngee~
    kne mtk ngan owg sbh..hehehe

    ReplyDelete

BeSt 4 me: