Sunday, July 26

It's Sunday...

Wahhh..its already sunday~!..kejap seh rasenya..huhuhu..
BesT betul dapat bangun lambat..hahaha..(selalu mmg bgn lmbt pn)ngeee~
Ehmmm...hari2 macam ni..nak buat apa lagi?klu xmengemas bilik ney..ngee~

Tapi bukan kemas semua pn..sket2 ja..hehehe..tengah2 selak2 tuhh..cewahhh~
Kemas punya kemas,sekali....aku jumpe la khazanah2 aku yg lame nie..lame gak wey~
huhuhu..tgk2,buku setem aku!..hahaha(jgn xtau,aku nie pengumpul setem sbnrnya tau!):P

Then,aku pun tgk2 la buku nie..ada 3 buku!..hehehe..tapi aku nak tunjuk kat korang..ada byk lagi.,tapi aku tunjuk 1 jerk tuk hari nie,yg menarik hatiku..cewahhh..hehehe

Tak tau la aku..brape agak2 nilai seteM nie pada zaman sekarang nie..huhuhu
Tuh pun kalau de org nak beli laaa..tapi aku rase mmg bernilai la,pada org2 yang minat nie..kan?
Hurm...

Nie la salah satunya..huhuhu..SeTem Malaya tuhh..tahun 1965,aku pun tak lahir ag msa tuh..hehehe
Tak silap aku,ada lagi setem yang sama mcm nie..tapi gambo laen2..s0,yg toreh getah nie je ada kat aku..(rse2 sapa ade smpn lagi ea?)buleh buka muzium aku cm nie..hehehe..

6sen jerk harga setem nie masa tuh..beSt wey sbnrnya kumpul2 setem nie..sesuatu benda yang xmungkin korang jumpe lagi or xpnah tgk lagi pn ade.hehehe..

Hari nie,aku tnjuk 1 dlu..nanti tggu yang lain plak..P.Ramlee pnya setem pn aku ada!!muahaha..

p/s : klu korang de kawan2 yang sma hobi aku nie,inform2 ea..ngee~

4 comments:

  1. waaa hobi skema hahaa
    xpe2..
    skema itu HOT
    agaga
    biel y*t

    x_X

    ReplyDelete
  2. hahahaa..
    hobi ms kcik2 dlu..
    best wo0o0~
    ciot nye c*t~~
    :P

    ReplyDelete
  3. kau ske collect stem?

    jrg aku jpe frnd cmni.

    bgus2.

    =)

    ReplyDelete
  4. yup..hehehe..
    jrg kn?
    one in million nie..wawawawa..
    xpe dh lme stop..huhu.
    xde mmbr suda..ngee~

    ReplyDelete

BeSt 4 me: