Saturday, July 18

Melayan auToshow sat..

Assalamualaikum..huh!..lame gak aku tak meng 'update' kan blog nie..hehehe(bkn main lagi ayat tuh)~
Maklum laaaaa..sekarang bkn main lagi busy,buzy..buzz2..nyeeee..hehehe(merapek lagi)..

Nway,hari sabtu baru nie...dekat tempat aku nie.bukit SenTosa..jarang2 rasenya diadakan karnival ngan autoshow nie..huh!..kdg2 jerk ada..kalau ada pun dulu,masa tuh aku xde kat situ..hehehe...

Jadi..berpeluang gak la pegi tengok tdik..huhu..dah lame sangat tak pegi tempat2 havoc cmnie..ngee~(ayat kesian jerk)huh:P..

s0..biel tak pasti la sama ada..besok ade lagi ke tak..hehehe..banyak gak ler aktiviti tadi..tapi aku pegi sane..just nak tengok keta2 jerk..hehehe..(tak dapat nak bt,tengok owg lain punya pun jadi laaa)ngee~

ade la gambar2 yang sempat aku tangkap buat tatapan korunk..hehehe..tengok je pun xpe..walaupun ade yang xminat..tau suda..ngeee~
yang nie aku ami dari bonet kereta waja(kalau tak silap la)hehehe..memang mengelip2 tempat tuh ngan lampu2 dari kereta2 ni semua..ada dekat 6 biji..yang lain tak dan nak amik..sebab full beb!!..huhu..(nak amik yang nie pn,tpakse gak mencelah!)...tengok je speaker nye dah berape tuh?sound nye?(phm2 sendiri..mmg puas dengo!)hehehe
yang ini plak dari kereta iswara..huhu..memang sakit mata aku tengok..ngee~tak tau la bape perabis duit dowang buat benda2 nie...huhuhunie kereta kenari beb..(semak je bdk2 sebelah nie la)huhuhu..:P
nie lak keta Ad Resort..(btui ke aku eja nie?)bio ler..hehehe..memang penuh ngan manik2 tuh..sampai aku tengok pn jadi rimas..owner nye nie owg cina tau(mesti minat M.Daud Kilau)ahaks!!..hehehe..:P
for gurls only!!..hehehe..hello kitty..berlambak2..memang sweeettt jerk tengok!!..hehehe(rase nak jerk amik 1 anak patung bdk nie)ngeee~
nie keta honda beb..huhuhu..memang kreatif la bro tuh..kt dalam siap ngan laser2 lagi tuhh..(mengaummm keta nie)hehehe..tengok 'skin' laaa..hehehe
nie plak aku xpasti honda ape..rase2 nya cam honda ek..huhuhu..tapi dalam banyak2..nie yg aku minat tengok..hehehe..ownernye cina jgak..tp nampak smart je dier buat..bonet je lupa aku nak amik!!..cis!..huhuhu..rim toksah cakap la..21 inci dah tuhh..wawawa..tengok la kat tingkap blkg(siap ade tempat letak air lagi)huhuhu..tapi memang se-mart!!..ngee~..rase cam nak pinjam test drive je tdi!!..hahaha

so..ini la yang aku dapat masa pegi tengok tadi..hehehe..malam tak payah ckp laaa..dh rase2 macam kat disco dah..masing2 lawan sound system..huhuhu..havoc2...
jadi??kita enjoyyy..hehehe..:)

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: