Saturday, November 20

AKU DAN FOLLOWERS ( 12 ) : BLOG GADIS ATAS AWAN

Salam semua..

Macam mane dengan hujung minggu korang?  Mesti banyak program kan.  Tengok wayang, bershopping,  jalan-jalan tepi tasek makan ABC, Xaxau ke,  ada juga yang kena study kan?  Menghadap buku,  memang bosan bhai.  Tapi orang kate kalau tak ikhlas nak baca buku,  baik jangan baca nanti bukannye masuk dalam kepala.  Tapi kalau nak tunggu korang punye ikhlas macam kesudahnye takde.  Ye dak?

Okeh,  sekarang nie berbalik ke entry aku hari ni.  Bulan nie rase macam kurang update sangat,  makin lame makin kurang.  Ada tanda-tanda nak berenti ke?  Tak tahu la kemungkinan yang akan datang kan?  Tapi aku still tak lupa kat followers2 aku nie.  Agak lambat sikit,  baru yang ke-12?  Sekarang ni dah makin bertambah.  Alhamdulillah. 

Untuk followers kali nie agak special sikit,  sebab dia ni pun banyak tunjuk ajar dekat aku masa nak berblogging dulu.  Dan dia la yang bertanggungjawab kenalkan aku dekat Gengbloggers!


Mesti korang kenal kan?  Gadis Atas Awan nie a.k.a Aisumi.  Tengok banner dia tuh,  suka benor duduk atas awan tuh ha.  Blog dia ni banyak jugak menolong,  sebab ada juga tutorial2 yang berguna untuk korang yang baru nak berblogging kan?  Antara blogger yang aku pernah hangout jugak.  Sekarang dah jarang jumpa,  masing-masing busy sangat gamaknye.

Kalau korang nak tau,  dengan dia ni aku ada buat sumthing untuk entry dekat blog.  Masing-masing takde idea nak update entry.  So, kitorang plan la buat macam assginment.  Kira macam projek jugak la korang nak kena hantar ke lecturer kan?

Kalau korang nak tengok sampai mane dah assignment kitorang berdua nie,  boleh klik SINI.  Rasenye dah nak masuk yang ke-9.  Dah ada tajuk,  tapi tak tahu bila masa boleh send sama-sama.

Anyway,  kalau korang nak kenal-kenal dengan dia.  Boleh la singgah blog dia.  GADIS ATAS AWAN.
Singgah yea!

p/s :  ada ramai lagi ni kan?  sila amik no giliran yea.

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

3 comments:

  1. ahah best kot, btw jgn ahh berhenti beb tapi kalau nak berehat bole kot. heee =D

    ReplyDelete
  2. kenal sangat sangat ngan blogger ni lor ngeh3 ;p

    ReplyDelete
  3. bagus2...keep it up..

    ~ DanieL AdiE ~

    ReplyDelete

BeSt 4 me: