Wednesday, February 9

AKU DAN FOLLOWERS ( 13 ) : MYLIFE AS QISHIE

Salam semua dan selamat sejahtera..

Masih ingat lagi dengan aktiviti yang aku buat dulu?  Terjah-terjah blog followers nie.  Aku masih belum lupa lagi,  jangan risau aku akan pergi jugak ke blog-blog hangpa semua.  Antara lambat dengan cepat je.  Rase macam terlalu lama sangat aku tertinggal.  Followers pun makin bertambah.

Jadi untuk followers kali nie. Ialah blog Qishie :



Well, sape-sape rase nak berkenalan dengan blogger yang merupakan bakal menjadi doktor nie,  boleh la klik dekat LINK di atas tu yea.  Korang tengok jek tagline dia dekat banner tuh dah tau dia ambil jurusan apa kan? " my life is affected by biologically,physically,environmentally n ma habit. "

Seorang kenalan maya yang aku kenal dari Tagged lagi.  Korang pegi ke blog dia,  dan akan tau dia belajar di mana.  Dan yang pasti bukanlah di Malaysia.

Aku rasa cukup la setakat nie,  perot dah berbunyi menandakan masuk waktu makan.  Walaupun tekak seperti tidak mengizinkan makanan masuk ke dalam perot aku,  tapi aku kena paksa jugak.  Kalau tak nanti,  aku yang parah menanggung.

Jumpa lagi followers seterusnya ya...

p/s : bagi yang aku tak terjah tu,  maybe korang tak tinggalkan link. or blog korang tuh memang dah takde.

p/s  lagi : korang sanggup tak study jauh-jauh dari family selama bertahun-tahun?

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

6 comments:

  1. hye qishie....;P

    sanggup je nabil sb dr sekolah ag dh jauh ngan family..tambah lak kje diusia yang agak muda ni..huhu..pndek kate time sekolah rendah je dkt ngan family...;)

    ReplyDelete
  2. dulu bercita-cita jugak nak stadi obersea. Tapi, bila dapat stadi melaka ni pun homesick tak hengat. kalau dapat obersea tak tau la..hahaa

    ReplyDelete
  3. sampai skang masih punya cita2 untuk study oversea.
    lalala~

    ReplyDelete
  4. terimakasih terjah kak jie hari ni...eeee

    rasa bertuah dihargai

    ReplyDelete
  5. oo stdy oversea ea.. herm guwa rase guwa suke ag kot g oversea utk melancong ..

    sbb bile ngah stdy emusi terggu mesti nak cari family ..

    ReplyDelete
  6. salam.. hi nabil!

    agak terlambat kan qish nak ucap tq. but better late than never, right?. :)

    Bagi qish hidup di luar negara ni banyak mengajar qish erti hidup dan mematangkan pemikiran serta cara hidup. :) Dan cabaran di luar negara pun bukan mudah. kalau tak kuat berpegang dengan cinta Allah, kita mudah tersasar. Alhamdulillah Allah pertemukan qish dengan rakan2 yang banyak membimbing qish. :)

    anyway, tq nabiel. :)

    ReplyDelete

BeSt 4 me: