Sunday, December 27

GENGBLOGGER : ' Sejuta Wajah-Seribu Kata'

Akhirnye,aku telah menjoinkan diri dalam contest nie!..hehehe.Mane la tau,kot2 terpilih kan?bertuah badan kan?Jadi tanpa melengahkan masa lagi..sebelum tirai bagi contest nie ditutup.Baik la aku cube dari tak mencuba~

Kenapa aku plih tagline nie?sebabnye asyik 1 malaysia jerk kan?jadi aku huraikan la 1 malaysia tuh jadi sejuta wajah (sebab makin ramai dah org join GB ni) dan bagi seribu kata tuh(tuk blog2 korang laaa..yg mcm2 aku jumpe)jadi terbit la tagline nie.Sekian..Trimasss..Sila2 la ye!

Sape-sape yg belum join tuh?meh la tengok2,jenguk2 ye!..cube dulu.



3 comments:

  1. woho nice tagline bro :) semoga berjaya keh

    ReplyDelete
  2. melz : thanks bro..

    alacarte : gdluck 2 u 2!!:)

    ReplyDelete

BeSt 4 me: