Tuesday, December 22

Korang leh tolong den x??

Hehehehe..nak mintak tlg sebenornye ney..adesss..Anak peguin aku dah ilang..Korang mesti terKezut kan?aku ade bela anak peguin?hehehhe..Jangan tak percaya..but..jangan percaya la..bukan betui pun!..hehhee

Korang ade pasan tak widget yang katun2 suruh tinggalkan komen tuh?selalunye blah kiri?ade kan??haaa..aku ade culik anak peguin sekor semalam.Sampai sekarang tak timbul2!..samada aku tersalah kandang ker..or dia memang dah lari!!..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~hehehe

Nak tau cam mane nak letak natang tuh ek?aku tengok dia sruh letak kat sidebar..tapi sidebar tuh kan berlambak2 dalam tuh?tak tau nak letak kat mane..Sape2 leh tlg??tooolonnnggggg..pulanngkaannn anak peguin aku!!..hehehe

3 comments:

  1. adoyaii.. naper xde org komen lg neh?? nak tau gak! :)

    ReplyDelete
  2. wakakakaaaa~ (gelak kan die) ape laa.. mcmna blh hilang??

    ReplyDelete
  3. zuma : tuh la psl..adeehhh..cmner nk bt nie?

    sumi : xtau la..kne culik kowt..tlg sumi~ngeeeee~dh buh..tapi xkuar la~

    ReplyDelete

BeSt 4 me: