Thursday, December 31

Welcome to 2010!!!..

Sudah masuk akhirnye tahun baru!!Terase begitu cepat masa nie berlalu,masuk jerk tahun depan bermakna meningkat la umur,meingkat lagi la taraf hidup nie dan macam2 la benda baru akan dibuat dan terjadi.Azam aku tahun nie pun tak selesai lagi.(biase la tuh kn?)hehehe.Tahun depan tambah azam baru plak..Korang dah ade azam baru??

Nway,nie entry terakhir aku untuk tahun nie!!Insyallah..masuk jek tahun depan,blog nie akan di'upgrade' lagi..Lagi2 banner aku nie~aishh..takde mase jerk nak buat.Ade jugak beberape wishlist aku tuk tahun nie,tapi tak mau tunjuk la.Takot tak tercapai,ape yang penting aku nak ekonomi aku stabil!hehehe..

Jadi sempena Tahun Baru nie,aku nak ucapkan selamat tahun baru la kat korang,lagi-lagi pada followers aku.Kalau takde korang nie,tak mungkin aku akan terus menaip sampai sekarang!hehehe.(thankx u all)!Semoga tahun baru nie akan membuat hidup korang lebih bermakna,dan lebih berjaya.Semoga apa yang dihajati tuh tercapai ye!Insyallah..

Dengan ini,saya mengundur diri  (macam nak letak jawatan)hahaha.Memohon maaf selama saya 'berblogging' selama setahun dah rasenye kowt.Thankx pada yang support dan beri tunjuk ajar ye!!..


p/s : korang..malam nie ade gerhana bulan tau!hehehe

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: