Wednesday, December 9

Last Sunday~(Part 1)

Assalamualaikum!!..jwb2!!..hehehe.Ni habaq mai crita ahd lepas nie.ngeee.Program nye nak pegi 1 tempat jerk~Tapi smpi jadi 3 tempat sekaligus!!..huhuhu..Memang tak lalu dah..jaoh2 lak tuh~Naseb baek bkn aku drebar nye.hehehe.Nak dijadikan cerita,1st thing kitorang bt ialah pegi Dataran Merdeka!!..ape yg ade kat sane??Jum tengok naaa :-

nie la beberape gambr2 yg aku snap masa Tarian 1 Malaysia tuh!!..hehehe..aku dtg lewat sket..so,tlepas la part2 yg best2..!!hehehe..Macam2 warna dan kerenah owg ade tau!hehehe..byk gak la tarian2nye,s0 kalau ade antara kwn2 korang yg nak gmbo dorng.(kalau ade yg kne tgkp la).Leh mtk aku k!..hehhee..Nie ade beberape gmbr lagi masa kat sane~hehehe

ehmm..tinjau jangan tak tinjau!!..hehehe

Korang kenal tak nie sape ek?cm pembaca berita kan?kan?..hehehe

untung dorang nie tau,muka dapat masuk dlm blog aku.hehehe
(ntah nape kwn aku tgkp gmbo nie)ngeeee~

Cukup la rasenye yeee~hehehe..nak tau lagi ape aku buat tuk hari ahad tuh?ade 3 tempat kan?
nie Baru yg pertama.Ada lagi 2 tempat tau!!..hehehe..tguuuu..Banyak lagi crita2 menarik tuk 2 tempat lagi tuh.hehehe..

4 comments:

  1. ntah..tarukk gambo makcik2 je banyak.. gambo cowok gantang enggak ada ka??wekkk [kegatalan suda hak2]

    ReplyDelete
  2. tarian 1 malaysia!!!!
    nak pergi tapi ada hal lak time tuh.sedey2

    ReplyDelete
  3. ika : hehehe..dh name pn tarian~jdi kumbangnye kurang laaa..hahaha

    aidi : rugi w0o0 xpegi..tgk dorang menari~hehee

    ReplyDelete
  4. laa.. bapak segala kumbang kan ade..yg empunye page ni..hohoho

    ReplyDelete

BeSt 4 me: