Saturday, January 23

24 Days of Working~

Assalamualaikum..huh,semenjak 2 menjak nie aku mmg takde masa nk up to date ini blog.Semalam jerk baru ade masa!huh!..Memang busy sepanjang masa.grrrrr..Selama 24 hari tuh,sbnrnye lebih,tapi aku tak ingat dari bila aku stat involve dlm projek nie..Biase la,bile dh stat develop benda2 baru nie mesti la makan masa sket.!

Dah lameeee aku tak keja lame2 cam nie,deret keja tanpa rehat!adehhhh..tido pun tak menentu..makan toksah cakap la,tapi mandi still jage tau!hehehe.Banyak sebab dan akibat nye kerja saje tanpa kesah hal lain..huhu.
Antaranyeee cokLat kit kat aku nie!

- korang penah tgk coklat kit kat leper cm nie??tak penah kn?-
- klu korang nak tau,nie akibat dari kerja tuh..-
- aku sampai lupa dlm beg aku ade cklat nie..cklt tahun lepas wey-
- oleh sebab aku suke gile ngan kit kat nie,mkn la juga(nseb bek takde pape)hehehe-

Antara yg lain ialah motor aku (sygku yg merah tuh!) hehehe. Baru ag kan?tapi dah jadi cam motor masuk kebun dah..abisssss..cian dia!..Sampai ade orang tegur aku " motor nie ko dh abis byr ke? " ayat kias2 yg mmg mkn dalam tuh!..nmpk sangat moto tuh tak berbasuhh..(aku takmo tnjuk snie..segann).Bukan tak nak basuh..tapi memang takde masa.Korang cube bagi aku masa klu hari2 pegi awl pagi laa,pastu balik 10 mlm!cube cakap bila nak cuci??hehehe..

Jadi minggu nie aku balas dendam!cuti 4 hari!miahahaha..So..jgn jeles ek pada sesape yg kena kerja hari isnin tuh!hahaha..(aku mmg tak suke isnin)..


- Paham2 jelah ape maksuh gambar nie -
- KERJA MACAM ROBOT! -
-TENKIU-

4 comments:

  1. mmg ler..~
    owg cuti sbtu,ahd,isnin dan slase~hehehe

    ReplyDelete
  2. ngeee~
    buleh jek cik tedi~
    plg kuat pn skit prt jek~hahaha

    ReplyDelete

BeSt 4 me: