Monday, January 18

Ohhh CheeseBurger!

Ehmm..sejak akhir2 nie aku memang dlm keadaan sangat tertekan!!huhuhu..Mane tak nye,terus menerus aku kena keja..tanpa rht~Pegi keja gelap..balik pown gelap..Sampai aku tak jumpa dah ari ahad.Hari2 rase cam ari isnin!hahaha..Sampai cam tuh skali..Hope that this week leh rht2 suda..:)

Tapi semalam memang aku tekanan gile2!!..tmasuk hari nie,tapi tak seterok semalm..Sampai2 umah jek aku dh menjerit2!!Naseb baek mak aku takde kt umah..klu idak,mau kena halau kluar nanti!hahaha..So,disebabkan tekanan aku yg melampau2 nie.aku telah membuat kptsn utk pegi makan MCD!!..Mybe dapat meredakan sket rase2 nak marah tuh biler aku mengunyah buRger peberet aku!----MY DoUBLE CHeeSE---



Nampak dalam gambar mmg sedap!!..nmpk bsr jek kn?hehehe..tapi tipah tertipu~hehehe
 
Tapi tengok la Cisburger yg aku dapat??leper jerk..hehehe.Indah kbr dari rupa~Nie la yg aku susah2 pegi pekan jap g beli!Sebab aku teringin sangat nak kunyah bege nie bila time2 stress tuh datang!huh..Bila dah kunyah tuh.Pehhhh,memang aku kunyah pelan2..(menikmati la owg kate).


Dan ini juga!!yeayyy..dah la dpat mam buRger tadi.Tambah plak ngan sundae nie!pehhh..slurpp..slurppp..Tapi aku suka ag perisa straberi,sbb yg cklat nie manis banget!..Ape yg penting??aku puas dpt mkn nie smlm.Kurang sket tekanan yg melanda.hehehe.

Kalau tak caye,korang try la..tapi mybe lain org,lain carenye nk ilangkan stress tuh kan?So..macam2 buleh bt~heeee~Kalau aku..maaakaannnnnn jek.tapi bdn tak besar2..heeeee~



8 comments:

  1. uuu...ang suka bagy aku terliur!

    ReplyDelete
  2. sedapnyer.... cheese burger.. triple cheese burgerrrrrrrrr.. laporrr..

    siap meleleh air liur duk tgk bege tuh
    ishk3.. dugaan..

    ReplyDelete
  3. bile nak belanje ika bende ni biel??huhuhu

    ReplyDelete
  4. emora : miaahha..biase laaa~:P\

    qis : sabaq2..mao?g beli sndri ek?:P

    ika : jum2!!

    ReplyDelete
  5. hahaha.
    bes gilak la itu burger..
    memang suke sgt2 ngn bege mcd.
    wallaweyh.
    lau dpt bigmac..
    alangkah bahagia idop.
    hohoho.
    memang indah khabar dari rupa..
    awk try beli sarapan die lak..
    nampak lam gamba, comey je..
    tgk depan, hampeh.
    huh.

    ReplyDelete
  6. hahahaaaa.. mkn buger hilang stress eh.. leh cuba nih..

    ReplyDelete
  7. Pehhhhhhh.... mengoda nafsu betul entri ni la.... Terus nak g mcd lunch ni..adoi..

    ReplyDelete
  8. cik : hehehe..ye ke?sme jgak?ngeee~

    sumi : cube2..hehehe..:P

    aini : jum2 biel blanje~

    ReplyDelete

BeSt 4 me: