Friday, January 15

Kawan-kawan di internet!!

Helo..Hari nie baru la dapat aku membaca paper yg ade,pagi tadi sebelum aku outstation(cm la jaoh sgt)hehehe..Sempat la pegi beli paper japs..tapi malam balik rumah baru dpt baca!huhhhh~.So,depan2 paper jerk dah ade topik 'Tak sedap mata memandang dan melihat'!..Tajuk aku nk baca sgt tuh pasal 'Terkulai Cinta Internet'.hehehe..

Ape yg terkulai??tak laen dan tak bkn 'Body' laaa.Ehhmmm..Benda nie aku rase dah jadi berulang2 kali rasenye kan?tapi ttp berlaku lagi,mungkin dorang nie x baca kowt paper yg dulu2!hehehe.Dah nyesal tak guna dah.Bukan ape,yg aku tak puas atinye sbb salah guna kan internet nie.Bukan tak bleh berkawan kn?tapi jgn la amik kesempatan atas ke'ramah'an orang lain.betul tak?

Tak salah kalau kita nk berkawan dkt dalam internet nie,takde sape yg nak melarang.Tapi berpada-pada baeknye tuh.Jangan la mula2 jumpa,dah macam2..huhu.Zaman sekarang nie kalau baik sgt pun ssh..Jahat sgt pn ssh,jadi pandai2 la bawak diri tuh~

Susah juga dlm dunia nie kalau ade org mcm nie!tak pndai nak guna kn teknologi yg ade~huhuhu.Seronok apa berkawan dkt internet nie,kalau btul2 ikhlas nk berkawan,memang akn dapat raammaaiiiiii kwn!!hehehe.Pesanan buat kaum hawa,jage2 la klu dalam internet nie,selidik dlu dengan sape korang berkawan tuh..Betul ke x,gila seks ke ape..kn?hehehe.Kalau tak tengok2 betul,jadi la macam2 hal yg bleh memalukan anda dan keluarga anda(cm dlm iklan dh)hehehe.Jangan terlalu percaye ngan kate2 manis dorg nie..Kalau blum jmpe korang tuh  lagi,tapi ayt nk power jerk,korang jage2 la dia ekkk..hehehe



Jadi,gunakan sebaik mungkin internet nie.Kawan ramai2 dan jgn plak amik ksempatan yea!hehehe.Aku nk bt entry nie smpi tlelap2..klu ade ayt tergantung tuh,mtk maap la ye!mata dh xbrape nk bayo..~hehehe

See u all again!!!:P

1 comment:

BeSt 4 me: