Thursday, June 3

AKU DAN FOLLOWERS ( 2 ) : BLOG SAY TO EASY

Salam dan selamat tersengih. Tak sangka aku dapat lagi sambung menaip kat blog tercintan nie. Bila menaip je, perot aku mesti bunyi2, LAPO! Boleh bertambah berat badan aku camni, asal menaip jek makan. Asal makan jek, menaip. Biase la kan, mesti ada sulam ngan makan2 cket, baru laju jek nak menaip. Aku nasihat kat korang masa nak buat entry tuh, cube ngunyah pape. Jangan yang berat2 la, cukuplah sekadar Nasi Goreng Papaya dengan Air buah gelas BESAR. ( cam berat jek ek? ).

Okeh, ingat tak aku dah janji nak tengok sorang demi sorang followers aku? Dan yang nie adalah yang ke-2. Followers yang ke-2 nie is Izzani namenye, blog dia MERENG-MERENG ITU AKU!. Korang kenal dia? mesti tak kenal kan? so, rajin-rajin la g jengah blog dia yea.!

( mereng-mereng itu aku )

So, nie la banner kat blog dia. Memang selalu berubah-ubah aku tengok banner dia. Macam2! Kreatif. Blog dia simple jek, dari dulu sampai sekarang still dengan black. Nway, kalau korang nak tau dia nie banyak ngajar aku pasal blog dulu. Aku tak tau pape, asyik la duk 'kaco' dia.

Dulu masa aku tak tau nak hias blog aku nie macam mane, aku tiru dia bolat2 dah.! Dari dia jugak aku tau kat mane ada lagu-lagu indie nie. Anak mami nie bai, so sape2 yang singgah blog dia! Sila sampaikan salam aku yea! Kalau tak silap aku dia study kat UTEM. Kalau aku silap, nanti korang tanye la dia yea?

Nway, IZ thanks for being my friend ya!

p/s : kalau korang berani, cube bkak cite pasal law kat dia! Gerenti dia goreng abis la nanti=)

p/s kuasa 2 : korang tau, dia nie jugak MAN U FANS BEB!hehehe

p/s lagi : next going to be the cute gurl NaNA ke??

That's all.
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

5 comments:

  1. hahahaha....thanks biel=D
    act biel,iz bukan bljr UTEM lah...iz bljr at MMU melaka=D..anyway,thanks sgt2..igt juga biel ye kat iz..ngee

    ReplyDelete
  2. met malam sobat
    berkunjung lagi ni

    ReplyDelete
  3. eh dak MMU ke?dekat sangat dah ni..hehe..jom ketemu.eh tetibe.weh!rajin ang nak jenguk followers sorang2.aku orang ke bape ni?

    ReplyDelete
  4. i follow u..;)

    jenguk2 lah blog saya k;)
    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com

    ReplyDelete

BeSt 4 me: