Sunday, June 20

OST Lagenda Budak Setan!..Memang cam Setan ke?

( Sumber dari Pakcik Guggle )

Lame jugak aku rase nak post pasal nie, sekarang baru ade 'can'. ( can mali can ) nak update kan. Aku rase naek 'setan' gak bila tengok cite kat Tv3 tadi nie ( tiupan sangkakala ). Nak jek aku sepuk anak si Rosyam tuh. ( tbe2 emo ). Okeh, cukuplah pasal Tv3 nie...

Sekarang pasal LBS ( Lagenda Budak Setan ). Korang dah tengok? Belum lagi? Aku rase ade ditayangkan lagi tuh, baek pegi jengah. Rugi bai kalau tak tengok. ( jiwang la biel, g tgk cite tuh! ) Kawan aku leh sound aku cam tuh, aku peduli ape bai..Janji dapat tengok! Bukan pakai duit dia pun kan?

( sumber Pak Cik Guggle )

Gambar kat atas nie salah 1 scene dalam cite tuh la, masa nie Farid Kamil kena g buat research ape ntah. Memang agak sedih la time dia nak tinggalkan Lisa time tuh.

Aku rase ramai yang tau pasal novel dia nie kan? Aku rase masa form 2 ke form 3 la. Kuar novel nie, korang mesti tak caye kan? Aku layan beb tyme tuh. Tak sangka cite tuh akan di 'movie' kan. Dah bape tahun dah tuh. Cuma yang movie nie kurang 'kick' la, tapi still bleh menyentuh hati korang yang menghayati tuh. Serius! Tak caye korang tanye sape2 yang dah tengok.

Dari seorang 'budak setan' hinggalah dia berubah bila berjumpa ngan cik Lisa ( Ayu ) tuh. Macam2 dugaan dorang nie bercinta, tapi kesetiaan seorang lelaki dan perempuan tuh memang terserlah la dalam cite nie. Rase2 ade ke yang macam tuh sekarang??? Ade kot, cuma tak banyak rasenye.



" AKU TAK PERNAH BERHENTI CINTAKAN AYU "
( Punyelah setia kan )

Setelah banyak sangat rintangan dorang nie, tapi akhirnye berpisah. Tuh yang aku tak dapat terima sangat tuh. Adeh..isk..isk..Tapi aku dengar cite ade part 2, betul ke tidak kita tunggu jelah nanti yea. Nway, untuk korang yang tak tengok lagi, aku selitkan sikit OST dari cerita nie. Lagu nie best layan bila korang dapat menghayati cerita nie! Layannnn..



Aku rase lakonan Que Haidar memang best la!..Jum tengok lagi??

p/s : masa tengok tuh, ade gak duk gelak. Padahal takde lawak pun..rupenye Ayu tak leh sebut 'R'. Oppsss.. Tau tak sape Ayu?? Kalau nak tau, pegi tengok..hehehe

That's all
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

8 comments:

  1. ayu tuh lisa surihani la an.ang dah sebut kat atas tadi.takyah tengok pun tau.hehe.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Aku nk tgk!!!!!
    tapi kat trgganu mane ade wayang!!
    huhuuu...
    Aku polow novel dye, ngehehhee...tp kn? aku dgr org ckp cite dye mmg sedey. Gile ar setia farid kamil ngn Lisa, huhu....aku pn nak camtu weyh!!
    tp ngn sape? adess2

    ReplyDelete
  3. belum tengok..
    agak ketinggalan..

    ReplyDelete
  4. terasa nufa... nufa pon takleh sebut huruf R ngn betul.. asyik kena gelak jer.. huhuhu.

    ReplyDelete
  5. ra : hehehe~tau xpe!sje nk tgk..ade yg prasan tak~hahaha

    ReplyDelete
  6. nufa : hehehe..ye ke nufa?wahh..sore cm lisa tak?ngeeee~

    ReplyDelete

BeSt 4 me: