Saturday, October 2

Itulah dia SAHABAT...

Bila kita sedih..
Dia datang gembirakan kita..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita susah..
Dia datang membantu tanpa meminta balasan..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita perjuangkan sesuatu..
Dia datang menyokong kita..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita sakit..
Dia datang dengan membawa harapan..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita kesunyian..
Dia datang menemankan kita..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita ingin meluahkan sesuatu..
Dia datang untuk mendengarnya dengan setia..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita melakukan sesuatu yang salah..
Dia datang menasihati kita..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita tak tenteram..
Dia datang menenangkan kita..
Itulah dia SAHABAT..

Bila kita dalam ketakutan..
Dia datang memberi semangat..
Itulah dia SAHABAT..


Bukan senang sebenarnya untuk mencari seorang SAHABAT kan?

p/s : mintak SAHABAT sekilo!!  boleh cam tuh?huh...

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

14 comments:

  1. akhirny...hehe
    mmg pon ssh...smp skung pon ckin still xjmp best fwen..
    bkn memilih...tp xde yg jjur...

    ReplyDelete
  2. hermm. gua berfikir baca entry nie. good ;)

    ReplyDelete
  3. aaa~ kau lah sahabat aku, tanpa ko ak xtaw nk terajang sapa! wakakakakakak!

    ReplyDelete
  4. ye i2lah sahabat heeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  5. Bila kita sedih..
    Dia datang gembirakan kita..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita susah..
    Dia datang membantu tanpa meminta balasan..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita perjuangkan sesuatu..
    Dia datang menyokong kita..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita sakit..
    Dia datang dengan membawa harapan..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita kesunyian..
    Dia datang menemankan kita..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita ingin meluahkan sesuatu..
    Dia datang untuk mendengarnya dengan setia..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita melakukan sesuatu yang salah..
    Dia datang menasihati kita..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita tak tenteram..
    Dia datang menenangkan kita..
    Itulah dia SAHABAT..

    Bila kita dalam ketakutan..
    Dia datang memberi semangat..
    Itulah dia SAHABAT..

    im luvin it :D

    ReplyDelete
  6. bukan sekadar sahabat..kawan pon susah nak cari yg baek..semua dok aci tikam belakang..dats why aku amalkan konsep "ko baek,aku pon baek"

    ReplyDelete
  7. satu dalam sejuta rasanya SAHABAT :D

    ReplyDelete
  8. confuseme : btul2..kena cri yg btul2 jjur tuh ssh~

    ReplyDelete
  9. oren : ko smpi ati kn?yelah2..terajang la ak byk2~hahahaha

    ReplyDelete
  10. kawan tuh dtg dn pergi kan?
    tp nk memilih sahabat tuh..mmg ssh~
    ssh sgt..untg rse siapa yg dh dpt tuh..
    tp shbt bkn shaja dri kwn, parents pn leh jdi shbt..adik beradik ke, sedare mare ke kn?hehehe

    ReplyDelete
  11. sayangi sahabat anda lebih dari diri sendiri...

    ReplyDelete
  12. tau xpe...still skung pon xde bff...
    huhu...de spe2 sudi...:P

    ReplyDelete

BeSt 4 me: