Sunday, October 10

TOP REFERRER CONTEST! ( Menang iPhone! )

Salam..
Blog update lagi..Kadang-kadang banyak benda kita jumpa bila berblogwalking nie kan?  Tiba-tiba kang jumpa contest yang macam menarik perhatian.  Jumpa entry yang tak sangka kita akan terbaca dan macam-macam lagi la.  Kebaikkannya kita pun dapat idea nak buat entry.  Berjumpa dengan macam2 jenis blog dan rupa.

Jadi aku baru jek terlihat contest nie, hadiah iPhone tuh!  Tapi bukan iPhone 4 la, iPhone 3 16GB.  Okeh kan? Kalau nak harap duit sendiri beli, tak tahu la tahun bila.  Jadi ada yang bermurah hati nak bagi nie,  kita join jelah kan?  Mane tau ada rezki kan.



Mantap kan?  Just promote contest nie dan kalau referrer terbanyak datang dari blog korang, memang berpeluang la nak menang.  Jadi bagi sape-sape yang banyak followers dan trafik tiap-tiap hari mencanak tuh, taknak join?

Contest ini bermula dari 1 Oktober 2010 sehingga 31 Oktober 2010. Cepat-cepat!  Siapa cepat..dia yang punya.


Perhatian:

1. Point akan dikira berdasarkan jumlah pengunjung. Jadi self-click (klik pada link sendiri untuk menambah point) tidak akan berhasil.

2. Pihak kami berhak untuk menukar hadiah yang menyamai nilai asal sekiranya terdapat sebarang perubahan.

3. Pemenang tidak boleh menukar hadiah kepada wang ringgit.

Tunggu apa lagi?  Peluang korang nie. Jom-jom!  Korang pegi ke snie yea  CONTEST.

p/s : kalau tak silap aku, orang klik dari fb korang mmg referrer tak dpt detect..so kena klik dari blog jugak.  Nanti korang tengok pada komen-komen kat blog contest nie yea.

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

3 comments:

BeSt 4 me: