Sunday, November 6

Contest Gadget Impian by Denaihati.com

Salam semua.
Rasa lama sangat dah aku tak join contest ni.  Rasanya ini maybe akan jadi contest terakhir untuk aku join pada tahun ini. Paling mudah, takde aku nak kena edit-edit gambaq ke hape.  Dah takde masa nak buat gitu sekarang nie. ( faktor usia..haha ). Usia blog okeh..

Dan untuk contest terakhir ini juga adalah contest terakhir dari Denaihati untuk tahun 2011. Mari ramai-ramai join contest ni. Manalah tau ada peluang untuk menang Gadget Impian korang kan?  Janji dah mencuba.

Jadi untuk contest ini,  gadget impian aku adalah :



Fuhh. Bila agaknya impian ini akan jadi kenyataan.  Alhamdulillah kalau dapat.  Inilah dia gadget impian gwa nie. D3100, dan yang paling penting is kalernya tuh!  Merah Maroon.  Memang warna kesukaan aku nie.  Sekarang dah dapat 2 barang kaler merah motor dan laptop.  (memang addict dengan kaler ini). DSLR ni ada jugak dalam kaler hitam, if dapat hitam pun ok jugak. (tapi bro kalau boleh kaler merah.hehe).

Jom pada sesiapa yang rasa nak join, boleh pegi ke blog denaihati yea. Contest Gadget Impian Denaihati.

“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd, Kedai Kak Siti dan Serverfreak
 
p/s : amacam, takkan korang nak tengok jek?
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

12 comments:

BeSt 4 me: