Sunday, November 27

Kelayakan Olimpik 2012 : Malaysia 2 - 3 Bahrain.

Gol!!!..
Rase seperti di stadium bila tengok Malaysia menjaringkan gol. Memang bersemangat dan berharap yang Malaysia akan menang malam nie.  Dengan kelebihan 2 gol dan pemain Bahrain hanya bermain dengan 10 pemain, memang ada harapan Malaysia akan menang. Serius.!


Tapi dengan semangat juang yang ada pada Bahrain, dalam sekelip mata saje Malaysia dibolosi 3 gol!.  Sungguh tak sangka, memang ramai yang terkesima dengan keputusan itu sehingga wisel penamat ditiupkan. Malaysia tumpas pada Bahrain di laman sendiri.
Ramai yang cakap salah percaturan pada pertukaran pemain, dan juga ramai pemain Malaysia yang injured.  Korang tengok jelah Harimau Muda main macam mana kan? Bermati-matian sampai tak kisah kaki dorang tu terdedah pada bahaya.

Walau macam mana kekalahan Malaysia pun, perjuangan mereka belum berakhir.  Ada lagi peluang cuma kena berusaha lebih keras lepas nie.  Dan jangan lagi menghampakan lagi peminat-peminat Harimau Muda. Semoga semangat juang mereka terus berdiri mantap!!

Go!Go!Go Malaysia!.

p/s: Malaysia boleh menang sebenarnye kan?

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

2 comments:

  1. boleh menang sebenarnya,sedikit kelekaan membawa padah sebentar tadi,tapi pasni kne menang sume game,tu je syarat die

    ReplyDelete
  2. tau xpe..malaysia bole menang..just lemah dr segi pertahanan je..dok tgk apex dok pnggil mmber die bckup die..paling terkesima gol yg ke 3 tu..pntas gile

    ReplyDelete

BeSt 4 me: