Monday, December 12

T-shirt Muslimah dan Skirt Labuh For Sale!!

Salam isnin semua. Sungguh seronok bagi penduduk di Selangor, sebab semua bercuti!! Dan semua turun ke KL dan menyebabkan kesesakan.  Biasa lah cuti-cuti nak pegi mane lagi kan? Bershopping lah masing-masing.

Jadi bagi korang yang maleh nak menghadap kesesakan di Kuala Lumpur tu, boleh buat online shopping jek kan? Lagi senang dan mudah, korang boleh taip je jenis barang yang korang nak.  Dan macam-macam akan keluar.  Senang bukan? Korang boleh shopping sambil menikmati aiskrim di hadapan laptop. Takde nak bersesak-sesak. Cuma perbezaannya kalau shopping online dengan shopping di KL korang dapat pegang barang tu kan. Dapat lihat sendiri depan mata sebelum beli.

Tapi di online sekarang pun kualitinya sama je dengan yang berada diluar.  Bagi korang yang takde masa dan tak suka kesesakan tu boleh shopping online yea.

Cukuplah mukadimah aku tu, dan sekarang ada sesiapa berminat nak beli pakaian ini?  Jom tengok pakaian apa yang nak dijual nie yea :





- SKIRT LABUH -

Dan T-shirt Muslimah :







Bukan ini saja yea, ada banyak jenis dan rekaan yang berlainan.  Selain T-shirt Muslimah dan Skirt Labuh ni ada lagi aku jual T-shirt Branded untuk lelaki, Baju Kanak-kanak dan Jubah.

Jom. Kalau korang nak tahu detail dan pakaian yang lebih banyak lagi boleh la ke page ini SUKA-SHOP.  Nanti aku akan updatekan lebih banyak lagi pakaian yea. 

Belilah tanpa was-was..Cewah! 

p/s : Jangan lupa singgah yea.

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

2 comments:

BeSt 4 me: