Sunday, March 28

DAH MASUK 1500 PING UNTUK AWARD NIE..


Salam..Selamat Sejahtera..Moshi2..Gudnite!Erk..Aku terkeluar lagi. Jadi, pada hari2 minggu nie, macam biase aku blogwalking la. Lame tak jln2, hari2 bekerja tak sempat. Sebelum aku terlupa pasal entry nie, baek la aku bt. Sebab dah banyak kali aku terlihat entry psl award nie..Walaupun aku tak 'beauty' tapi aku tetap dpt award nie! Time kaseh pada gadis-gadis yg sudi bagi aku award nie! Korang mmg cun. Ahaks!

Thaks a lot! 
Antara syarat2 bila mendapat blog ini :)
1. Thank & link the person that gave you the award?
Terima kasih tak terhingga kepada (Emora V) (Izryn) (Yannie)

2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
- aku rase semua yang berada di dunia blogger nie fantastic! So, korang semua memang layak dapat award nie!=)


3. Contact said Blogs and let them know they've won the award.

Aku rase dah yang bace nie, tuh la yg dpt award. ( xyah bgtau dah, kena 30 org bace..)

4. State 7 things about yourself
Aku mmg takde kena mengena ngan Nabil Raja Lawak tuh!
Name blkg aku ade KHAN, dan sememangnye juge takde kne mgena ngan Salman Khan!
Suka sgt melukis, tapi aku jrg tunjuk..(tuh mslh aku)
Gastrik?itulah perutku..
Aku tak suke bila kat tmpt tinggi!
Pendiam bila aku tgh marah..
Aku mmg gila menyakat..(especially bila pale aku masuk air!haha)

Selesai sudah untuk award nie!
So..pada yang create award nie. 2 thumbs for u!!
Sebab aku tak tau dari mane starting Award nie, tau2 dapat jek!
Nway, tenkiu pada yang bagi dan juga pada yg sudi melawat blog aku nie selalu!=)


p/s : untuk 1500 ping tuh (aku tipu!)hahaha..mane leh aku tau dah ping ke brape=)


That's all..

No comments:

Post a Comment

BeSt 4 me: