Tuesday, March 9

OLD SKUL..TRENDY..SO CUTE..(part 2)

Huh..kesinambungan dari part sebelum nie yg aku buat.Tentang stail2 rambut yg penah aku cuba dan belum penah lagi..dan hampir2 juge!Heee..Serius, rambut memang mahkota LELAKI u! Jadi sebelum korang nak lelap mata, pegi makan ke, layan blog lain ker, meh lepak snie jap! Mane tau korang nak try rambut2 camni plak pasni!Ha!


SAMBUNGAN.....

Stail Rambut Dreadlocks
Dreadlock ala2 Bob Marley.
 

Huh.Rase2 korang 'BERANI' tak nak buat rambut macam nie?? Aku xtau sangat buat rambut nie camne, owg kate ko 'on kan lighter! tuang myk tanah pastu bako' Pehhh, aku rase cam owg nak knekan aku jek? Bakar rambut ko kang baru tau! Aku tak tau jugak camne dorang nie basuh rambut time mandi? Shampoo ke?erk..Teringat iklan Shampoo kat Tv tuh! "SAYA NAK BALIK DUET SAYA!" haha..

Stail Rambut Afro.

Afro ala2 Alleycats..Terima kasehhh!

 

Terimaaa Kasehhh! Dah jadi tagline dorang dah nie, trademark nye rambut AFRO tuh la!! Mahal beb, artis mane lagi nak bt zaman2 sekarang nie kan? Aku tak penah lagi buat rambut nie, mmg tak buley pun! Korang ade yg penah?share2..Aku rase,klu aku buat nie mau berat jek pale nak banggun pagi. Silap2 celik mate nmpk hitam jek..Sekali lagi pertanyaan aku,camne nak Shampoo??Seyes nak pki helmet pun payah~
Stail Rambut Samurai.
Samurai ala2 Beckham.

 
( erk....abg bekam! )
Huh, kalau samurai kan ade yg ikat rambut camnie?Memang ku teringin sangat mengikat camnie, tapi tak penahnye dapat! (sebab aku tak gheti nk ikat rambut!ciot) Duk tengok owg laen buat..tapi aku tak leh. Tapi style memang 'SEMART' la kalau korang bela betui2..Kan? Bukan sng tuh nak tgkp gambo Bekam dari tepi..haha

Stail Rambut Korean
Korean ala2 Lee Jun Ki

 
( pehh..cair gurls2 tgk! )

Gila Besh kalau rambut aku pnjg dpt bt style camni!Erk..Muke lak camnie..uhhhh~Confirm 'terhangat' di pasaran la!haha (dreaming) Rambut nie byk nye chinese yang buat, sebab mata dorang kan kecik. So, agk sesuai gak la..Kalau yg jejaka2 malaya yg ade muke2 cm chinese sket tuh, leh la cube buat. Pastu lepak Lorong Haji Taib tgk!oppppssss..(salah)

Itu la dia buat masa sekarang, kalau aku rase menarik! Nak continue lagi..akan disambung pada part seterusnye la=) Rambut yg gugur2 pun aku buley cite kang, blum masuk part rambut PALSU lagi!haha..Ditiup terbang bersama angin2..

p/s : ape jeling2??aku tak bukak salon ok??

That's all..Thanks

4 comments:

  1. botak lagi best..hahahah
    ala2 massari gitu
    hehe
    lee jun ki~! tgk gmbr je mmg akn melting ^^

    ReplyDelete
  2. hehe..aku suke style rmbut yg last!

    ReplyDelete
  3. mui : hahaha~gatai kamo yea?:P

    ReplyDelete
  4. ra : rmbut aku dlu cmtuh tau!hahaha

    ReplyDelete

BeSt 4 me: