Sunday, May 16

THANKS TO MY 418!-U ALL THE BEST LA-

Salam semua!wahhh..suda hari ahad mey? Hari Guru yea hari nie? Selamat Hari Guru yea pada guru2 yang ada kat blog aku nie. Tengah2 nak menaip nie tibe2 tengok berita pasal mat rempit's bawak moto 1 way, last meninggal kena langgar dek kereta. Salah sape? Kereta? Naseb baek kereta, kalau lori? Aku pun penah 1 way gak, tapi mase ngah jalan kaki la.haha. Pada mat rempit's di luar sane, jangan duk seronok redah 1 way, kalau tak mati dengan sia-sia jek. Kan dah rugi? Okeh cukup la aku 'melatah' pasal mat rempit's nie.

So, nak tau ape tuh 418?? Korang tengok kat bawah nie ha :
( Yessza! )
Followers aku sudah 418! Thanks pada korang2 yang support aku dan selalu memberi komen yang buleh menaikkan bulu roma aku. ( tipu jek nie ). Tanpa korang2 nie semua, sapa la aku kan? Sampai buley sampai ke tahap nie. Cewahh.

Jadi, sebagai tanda penghargaan aku. Bukan nak bagi hadiah nie yea. tapi nak bagi traffic kat korang. Yelah, mane tau kan, ada yang aku tak penah nak singgah2 lagi. Minta maaf la banyak2 yea. Dan juge pada yang aku tak follow juge, takkan smua aku nak follow?415? kalau semua buat entry serentak, mau pengsan dibuatnye nak bagi komen.=).

Jadi untuk followers2 aku, tak kesah la korang penah komen ke, tak penah ke, silent reader ke, jadi aku akan terjah blog korang semua nanti! ( macam program BEN, DAUS POZI ngan ANN jgak la )
Jadi, aku takkan mintak korang buat entry ke hape, aku akan pegi dari followers aku yang mula2 dulu sampai la yang ke 418! ( 419 la..baru jek kejap tadi ade yang baru,time kaseh! ). Tapi selepas aku terjah tuh, aku akan buat entry pasal korang kan, jadi mana yang aku kenal tuh aku akan crita lebey2 la, mane yang kureng kenal tuh. Aku crita mane yang buleh crita jek. And then, untuk korang2 yang duk tanye selama nie, aku telah berjaya menyiap kan nie ha! :

( fans page bai! )

Aku not sure la ade ke takde fans aku nie, just try buat. Kalau boleh cecah riban2, mau aku buat kenduri kot!haha.So, pada sapa2 yang nak jadi fans untuk blog aku nie, korang boleh rajin2 klik kat sidebar blog aku nie yea. Jadi pada followers2 aku tunggu yea. (banyak tuh 419!) takpe, aku akan buat jugak nanti. Cuma perlu bersabar dan kental! ( ayat sape ntah kental nie ).

Pada yang kawan2 aku di FB, tunggu nanti aku jemput kome yea?=)Tunggu kan untuk followers ku yang pertama nanti yea!

p/s : disebabkan kureng idea suda, jadi aku jengah la blog korang2..418 tuh, cukup untuk setahun punye cite!hahaha..

That's all
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"


6 comments:

  1. wahh. dh rmai. ni mknenye blog ni best.. (hoho, ayat nak bodek).. thniah ye..

    ReplyDelete
  2. sudah mengalahi org nih.. org dah pemes kan.. :P ehehee~

    ReplyDelete
  3. salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/
    sekalian nak ijin follow blog ini

    kalau ade mase ziarahlah ke blog saye :)

    ReplyDelete
  4. ahahah....kalao mamcam tu, aku org fist dan yg plg last ko kene jelajah blog. 2 kali jelajah, amacam? mao? agagagaggagag

    ReplyDelete

BeSt 4 me: