Friday, October 15

AKU DAN FOLLOWERS ( 11 ) : BLOG DUNIA TANPA HENTI

Salam.
Nampaknya kita kembali lagi dengan terjahan aku nie. Baru 11, takpe benda nie masih berjalan. Korang jangan risau, aku akan pegi sorang demi sorang nanti yea. Terajin la sangat.
Dan untuk followers kali nie ialah pemilik Blog Dunia Tanpa Henti! Mesti korang tak kenal kan?


Ini adalah header blogger tersebut.

Dunia Tanpa Henti diberi nama,  tuannya pllak bernama Anuar.  Tapi name glamor dia Cgu Nuai,  sebab dia nie adalah seorang Cikgu!.  Asal dari Sabah dan memang mengajar pun di Sabah,  dekat kan dengan kampung?  So, senang la.  Cari jodoh pun senang.

Dia nie kira dah lama juga berblogging. since 2008.  Lame dah kan?  Tapi sekarang suda tidak aktif,  tak tahu la kalau blog nye sudah bertukar.  Aku kenal jugak Mamat nie,  kenal dari Tagged.  Umor dirahsiakan,  nanti berebut pulak nak ngorat.  Kira selalu juga contact masa aku berada di Tagged, di Facebook dah kurang.  Untuk pengetahun korang,  dia nie kalau bab game kat FB tuh memang champ la,  aku tak penah menang dengan dia nie.
Korang ingat tak patung yang aku dapat dulu?



Haa..Ni kan dari dia dan seorang lagi kawan aku Vivienita.  Dorang anta patung nie dari Sabah tau!  Betul-betul rasa terharu,  kawan yang tak pernah berjumpa  sampai macam nie sekali kan?

Pada sesiapa yang nak pegi jenguk blog dia, boleh klik SINI.

p/s : nak tau tak sape selepas nie?tunggu!!..nak iphone 3g free tak? SINI.

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

7 comments:

BeSt 4 me: