Friday, October 1

DiGi iPhone 4 Life

iPhone 4??


Salam..
Sudah sampai ke task yang terakhir, harap blogger-blogger yang lain pun dah submit yea. Semoga berjaya untuk korang semua.

Untuk task yang terakhir nie, semua Nuffangers diminta untuk membuat sehabis kreatif untuk task kali ni. Jadi sebelum kita pegi ke penghujung nya, meh cerita sedikit ape alasan aku tentang iPhone 4 LIFE nie!

Yang pertama :
1) Membolehkan kita untuk berhubung dengan sesiapa sahaja walau dimana jua. Korang mesti kaki gayut kan? Dah tengok plan DiGi sebelom nie? Murah bukan? Jadi mesti nak gayut saja dengan orang tersayang kan? Itulah dia DiGi!!


- Di mana-mana pun ada 'yellow man nie kan? -

Yang kedua :

2) Boleh surf internet di mana-mana.  Nama pun blogger kan?  mesti selalu nak update blog dengan benda-benda yang terbaru or aktiviti korang masa tuh kan?  Jadi dengan adenya iPhone 4 dan DiGi Plans nie,  maybe korang akan duduk dan sengih sorang-sorang lepas ni!


Dan selama aku join contest nie,  sememangnya my heart can't stop beating!!.. Untuk gambar yang terakhir.  

Jauh di mata iPhone 4 tuh..
Tapi dekat di hati tau!

Sekian sudah,  terima kasih sebab bagi aku join.  Nway,  bagi blogger-blogger yang join semoga berjaya untuk korang!!  Kita lihat siapa pemenang nya nanti yea?  Gudluck! and wish for me to.

p/s : ade sumthing wrong dengan pic aku tuh...aaaaa..

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

8 comments:

BeSt 4 me: