Saturday, May 8

SAYA INGIN BERADA DI DALAM BLOG LIST KATEGORI KUNING KERANA..


Yesszaaa.!kenal kah anda dengan bro ben nie?bkn broadbend yea! So, dengan kelapangan masa yang ada nie, dan tiada gangguan dari sape2 yang berada di cakerawala nie. Aku nak buat entry nie dan nak join program hincik BEN ASHAARI nie. Rugi la bagi sape2 yang tak join lagi. Bukan ape, program2 yang dibuat oleh hincik BEN nie memang membantu sangat2 pada yang newbie cam aku nie, bukan dia saje, termasuk la oleh bro Dauzpozi dan sekarang nie cik ANN pun dah berjangkit. So, bukan naikkan traffic dorang saje, yang join pun ter'lompat' same!

Kenapa aku nak join dalam kategori KUNING? bukan sebab otak kuning yea, tapi ikot pada syarat2 nye..so, den layak ke final di petak kuning saje. Sebabnye yea :
  • memang nak traffic mencanak2, pasni leh join ke petak MERAH plak kan.
  • nak BRO BEN rajin2 menyinggah ke blog yang 'kurus' nie.
  • nak kawan2 aku pun dapat traffic yang same kan?lagi2 pada yg new bie~
Ape lagi korang?mari2 join!..TERHAD Tau! Limit time nye sampai TENGAH MALAM NIE!..jadi segera2 kan la membuat entry yea. Kalau korang nak join, pegi la tengok syarat2 nye dan kat mane kategori korang yea? klik kat snie BRO BEN.

Nway, pada sape2 yang join, lepas nie mesti kena kuat bebel kat blog tau! Kalau tak, anda akan di delete dari list tersebut..amacam?ada bran?? 


p/s : petua bebel sila mtk kat hincik BEN..haha..(jangan mara aaaaa)..lepas nie akan ade traffic light kat blog hincik BEN!=)

That's all

5 comments:

BeSt 4 me: