Monday, July 19

AKU DAN FOLLOWERS ( 4 ) : BLOG ASYLUM

Hari ahad, besok isnin kan? Hari yang kebanyakkan orang memang tak suke. Yelah, tiba jek hari isnin kerja berlambak macam gunung Everest. Padahal baru cuti 2 hari jek. Sabtu & Ahad, tuh pun Sabtu kerja kan? Dunia duit jek sekarang nie.

Sekarang followers aku makin meningkat. Terima kasih yea! Tapi aku baru terjah 4 followers. Takpe2, yang lain tuh harap sabar menunggu giliran masing2 yea. Jadi untuk kali nie aku terjah blog ASYLUM. a.k.a RINA SAN.


Nie la banner tuan punye blog nie yea! Agak menyeramkan dan memelikkan. Yelah, budak pompuan buh tengkorak bagai. Tapi dia nie memang pelik sikit, korang bace profile dia pun dah tau dia macam mane. Kebanyakkan entry2 dia semua dalam English. Tapi sekarang dah bercampur aduk,(rojak).

Agak lame jugak dah mendengar khabar dia nie, msg pun tak balas. Aku dah kenal lame dah, perangai yang agak gila2 sengal sikit. 

Jadi bagi sape2 yang nak tengok2 blog minah nie. Klik snie yea BLOG RINA SAN. Semoga dia kembali berblogging!!

p/s : masih jauh lagi perjalanan aku nie..Blog korang aku dah terjah ke??

That's all
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

2 comments:

  1. terjah jgn tak terjah,bagus lah buat camtu,sekurang2nya follower blog femes ni tak rase sia2...............ehehehehe

    pasni terjah aku plak yek tapi bagi salam dulu,aku ni ade semput.......ahaha

    ReplyDelete

BeSt 4 me: