Wednesday, July 21

Kreativti Seorang Pengorek Pasir

Salam,entry kali nie gua buat sempoi jek. Takde mukadimah2 dah. (sebabnye dalam opis nie). Gua curi2 mase sat buat entry nie. Punya lah sayang kat blog nie. Nak taip panjang2 pun tak tenang, ade je yang lalu lalang belakang gua nie. Tak penah2 datang pc gua nak singgah gak ke sinie. Macam tau2 je gua tengah 'ngulor' nie. Kejap jek kan? Bagi la aku 'can' nak update blog nie.(takpelah kena warning letter pun,janji dapat update!)


Jadi entry gua nie bukan nak bebel pasal kes "korek pasir" or "curi pasir", tapi kes sorang omputih nie yang pi rajin nak "toreh" pasir kat pantai. Gua rase dia macam tak puas kot lukis atas drawing paper. Itu sebabnye dia pi "toreh" pasir kat pantai pulak. Memang puas! Seluas-luas pantai tuh dia "toreh". Gua dah panas punggung nie, jadi nah korang layan la gambar nie. Gua terpakse stop kat sini, nanti kita jumpe lepas gambar nie habis korang tatap yea!













Yes! Cukup2 mase aku upload gambar-gambar nie. Pandai tak aku bajet mase? Bukan senang bai. Bos duk teropong jek dari belakang. Tapi menjadi gak lah strategi gua bubuh ubat tido dalam air dia tadi. Now, dia alredi sleep2!=)

p/s : rase lepas nie dah tak boleh mandi kat pantai PD, Telok Cempedak dan sebagainye la sebab penuh dah orang buat lukis2 kat pasir pantai. Gua nak try, mane tau kot2 masuk paper nanti.

That's all
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

5 comments:

  1. suke! tapi x kuasa nak buat. takat tulis nama sendiri dgn boyfren di tepi pantai jadi lah! tapi sebab tak penah ada boifren aku tak pernah cuba. eh!

    ReplyDelete

BeSt 4 me: