Friday, July 30

Emora Valeria : Enrty Khas untuk Gadis Ini

Taraaaa..Aku rase tiba-tiba nak buat entry khas untuk kawan aku sorang nie. Jarang juga la aku nak buat entry sempena birthday blogger2 yang ada. (sebelom nie Encik Mimpi). Jadi pada kali ini aku rase nak buat yang ini untuk cik EMORA. Sebab susah benor rase nak pegi bagi hadiah kat dia, jauh sangat. Nak baling tepung pun macam tak sampai hati jek bila terkenang kan muka beliau.

Sempena dengan harijadi dia yang ke-16.Oppsss..ke-20 lah, ingin aku beri beberapa pesanan ringkas kat budak ni. Aku takde lagu nak nyanyikan, sebabnye suare aku memang tak sedap. Kang sumbang mambang semua keluar, habis lari semua readers kat blog aku nie.



Ini jelah mampu aku bagi. Gambar Mickey Mouse.! Jadi sebagai kawan ko, ini pesanan nye yang terbaik boleh aku fikirkan sekarang. Antaranya :

  • Jangan main-main bila study tuh, dan jangan study bila tengah main.=P
  • Jage diri baek2, jangan kerap sangat minum COKE! Dah makin kurus dah..
  • Harap ko tabah dengan segala dugaan yang ko terima di blog kau.
  • Study is more important la, jangan 'duk' on9 sampai tengah-tengah malam.
  • Semoga dengan umor kau yang semakin meningkat nie, kau nampak lebih mature.
  • Kekalkan muka cumel tuh, cewahhh..
Dah cukup la setakat tuh, kang banyak2 pesan. Bukan kau nak buat pun kan? Jadi cukoplah setakat nie. Semoga kau panjang umor dan dimurahkan rezeki yea=)

Sape-sape yang belom kenal pada cik EMORA VALERIA nie, boleh lah klik SINI yea!
p/s : Sape nak secret recipe??

That's all
"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

2 comments:

  1. pergh!!..terbaik la ko biel...siap buat entri..hah ha

    ReplyDelete
  2. bilamana hati aku teruja mendapat entri khas dari ang!weh!sayang kau ! ^_^ maceh!

    ReplyDelete

BeSt 4 me: