Sunday, April 25

Contest - SENYUMAN PALING MENAWAN

Salam semua..so, kali kedua contest yang dibuat oleh aku. Bukan aku, tapi cik chenta. Aku saje nak tengok minah2 kat blog aku nie join contest nie. Sebab korang punye senyuman kan menawan,so tak salah join kan?

so..pada sape2 yang mempunyai senyuman menawan tuh..meh join..
Klik jek kat snie yea CONTEST SENYUMAN MENAWAN
Cik chenta..aku tak join.sebab senyuman aku terlalu menawan.haha..=)

Jadi, oleh sebab aku tak join..aku akan tag owang lebih sikit..
So, pada mereka2 nie aku rase korang patut join!
Antara calon-calon nye :

So, korang jangan marah yea sbb aku pilih korang..hehehe.
So, gudluck yea!!=)

p/s : kang korang bgitau yea klu dah buat..leh gak aku tengok..hehe

8 comments:

  1. senyuman adalah satu senaman wajah...

    ReplyDelete
  2. bhahaha ! mcm ner na senyum ? aku baru cucuk . nnt kang ta tegang kulit . HAHA !! ta sesuai contest neyh ntok aku . cntest len tader ??

    ReplyDelete
  3. errrkkk asal tag aku??? ko pena nampak ke aku senyum.. hantu pun takot tau.. wakakakakakkk

    ReplyDelete

BeSt 4 me: