Sunday, April 18

SILAP MATA ( Mata Korang Silap Tak? )

Fuhhh..dah puas aku gosok2 mate aku, dari macam2 side aku tengok. Memang pandai pada sape yang buat nie! Benda tuh tak bergerak pun, tapi kita leh nampak bergerak-gerak..Nie baru la SILAP MATA! Korang nak tengok? Jangan gosok mata korang smpi merah suda.( kang besok ade plak yg buat alasan nak MC )

Jum..aku bagi CUCI mata2 korang tuh, bagi segar sikit di hari AHD nie!

( korang tengok macam bola kuning tuh kembang jek kan? )

( semua nye berpusing2 )

( kembang..kembang dan kembang )


( ke kiri dan ke kanan tikar nie )




Bergerak-gerak kan? Aku tak buat pape pun tau!=)
Korang punye mata yang silap tuh..
Kalau nak tengok benda nie tak bergerak, korang julingkan sikit mata tuh..
Jangan jadi Juling teros suda la!
Okeh, cukup la exercise mata untuk hari nie..

p/s : letih mata duk baca entry2..jadi tgk pic macam nie skali skale..leh pulun lagi blogwalking~

That's all..

10 comments:

  1. mata ai dah pening2 dah tengok gamba2 ni..haha

    ReplyDelete
  2. ahha~
    tahniah~
    seronok mata tgk~

    ReplyDelete
  3. berpinar2 mate aku usha mende nie

    ReplyDelete
  4. nice2.. ilusi mata.. ehehe
    dah biase tgk mende camni...hehe

    ReplyDelete
  5. mataku yang rabun bertambah2 kerabunan nya layan gambar kat atas @.@

    ReplyDelete

BeSt 4 me: