Sunday, April 11

GAMBAR SATAY UNTUK SANTAPAN KORANG..(Sangat Sedap!)

Salam semua! Terase di perot ku ini lapar dan rase macam nak makan satay saje. Korang mesti minat satay kan?? Minat tak? Sate kajang? Sape tak kenal Satay kajang kan? Asal sebut jek, mesti orang akan ingat satay tuh berada di Kajang saje, tapi sebenarnye berada dimana-mana. Oke, aku saje buat intro pasal satay, tapi sebenaunye bkn nak cerita pasai Satay Kajang..tapi satay laen. Satay nie susah nak didapati kat Malaysia nie, dan kalau dijual kat sinie, conform tak laku. Kalau tak caye, korang leh la try..Nak tau satay ape? Jum tengok!

Jangan salahkan aku kalau korang tibe2 takde selera makan yea!=)

MARI!!MARI!! 1 cucuk singgit!!

( Satay Cengkerik! )

- nie kalau beli banyak leh dapat murah ye! -
- kalau rase tak boleh abis, leh bagi kat ikan -

( Satay Ular, Belut dan Udang )

- rase2 korang nak beli tak jagung tuh?-

( nie aku tak pasti Satay ape)

- Korang pandai la bagi name Satay ape ek -

( Satay Tikus aku rase yg warna coklat tuh )

- seyes perot aku dah mual -

- ha! pilih2!! selongok 3 ringgit! -
- macam keropok jek kan? tapi semua serangga tuh -

( Satay Lipan )
- kalau korang makan nie, mau keluar bnyk kaki pasni -
- senang sikit nak berjlan kemana2..laju jek! -

( Satay Ulat Sutera )
- kalau makan yg nie, korang akan rase....(xtau la aku nk ckp) -

DAN MENU PALING MENARIK!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
( Bubur Lipas )

- aku rase ade macam rase bubur kacang sikit. -
- nak try? -
- tapi aku rase bkn lipas nie, aku buh jek -

Amacam? Ade sape2 nak order? aku leh bagi..tapi korang tangkap sendiri la..dan rase sendiri!heeee~Best kan?Nyum2!!

p/s : Lupa plak nak pesan, bawak sekali plastik klu tengok gambo2 nie. Takot2 ade yg terkeluar isi perot nye~hehehe

That's all..

21 comments:

  1. buekkkk~
    sangat x menyelerakan..
    waaaaaaaa~~!!!!

    ReplyDelete
  2. duh.
    gila la.
    tak bulih kot nak telan binatang2 comel tu.
    T-T

    ReplyDelete
  3. wEYh..sedap giler nih..

    HAHAHA..

    rase nak kene pg toilet skang jgk..HAHA

    ReplyDelete
  4. erk. geli tekak tgk gambar2 ini.

    ReplyDelete
  5. huh...berhenti bernafas kejap tengok.hoho

    ReplyDelete
  6. ini entry yg jijis ok!..
    xlarat nak makn..
    wek2!!

    ReplyDelete
  7. alhamdulillahhhhh...
    sbb sy tgk bnda ni lps da siap mkn..
    kalo sblm td..sah2 hlg slera mkn..

    ReplyDelete
  8. waaaaa.....sedap weyh!!!
    sumpeh! biel, blanje la aku 1 cucuk biel. hehehhe

    ReplyDelete
  9. heeee~sedap kn?
    mengeletek tekak aku tgk bnde nie~
    eeeeuuuwwwww~

    ReplyDelete
  10. ryn : nti aku blanje yg tikus pnye tuh ek?:P

    ReplyDelete
  11. thnx visit my blog..btw,sudi lah jd follower ek...trase lapar lawat blog nih =]

    ReplyDelete
  12. warghhh!!!!
    pelik tol...
    mmg muntah la kalo ada depan mata mende ni...

    ReplyDelete
  13. wahaha . jgn kat isi perut , sgala2 isi yg ader kat aku terkeluar . wekkk !

    ReplyDelete
  14. uwekkk....geli2..
    tengok pon geli apatah lagi nak makan...

    huhu kat negara manal yang mkn benda2 cam ni ye..

    ReplyDelete
  15. salam ziarah....saya dah letak awk punya blog badge yg Azfar90 buat kat blog saya...sama2 promote blog awk kepada other readers...happy blogging :)

    ReplyDelete
  16. eeee...kat mana nih jual..geli aku tgk

    ReplyDelete
  17. Ini lah yang dimaksudkan dengan "lain padang , lain belalang".

    Wajar kita menghormati diet orang lain.

    ReplyDelete

BeSt 4 me: