Thursday, February 4

Bila di Pasar Malam!~

Ehmmm..sebut jek psl pasar malam nie,mesti terbayang makanan2 kat sane jek!!..Yeahh.Macam2 ada kan?Yong tau fu la,Nasi ayam,Pizza,Choc Blender,Kueh Apam Balik,Jagung, dan macam2 lagi la.Rambang mata kan kalau pegi sane?Yang dekat sane pun bukan main lagi,pakaian cam nak turun Town jek!tapi pegi paso malam jek pun..hahaha.macam2..

Kalau aku pegi pasar malam just cari ape yang aku nak,dah memang set dah dlm kepale nie ape nak dibeli,takde masa nak pusing sampai owg dah balik..hehehe..Jadi kalau aku pegi pasar malam tuh,makanan nie mesti aku akan beli!!..takleh miss punyee~ngeee~:
 
-ehmmm..nyum2!!..Nasi Ayam Berempah!zasssss..memang aku addict gila dah dgn nasi aym nie-


- Lagi 1!..Pizza nie..adoiyaiii..semua dah aku rase!hehehe..Kalau beli,memang aku srg jek yang makan dalam umah nie,so..mmg untg takde sape leh kaco!hahaha-
- nak makan Pizza Hut yg btul tuh mahal dehh,dapat nie pun jadi la..nyum2!-
- Rase2 kalau tauke kedai nie bukak piza,muka aku jek kot ade kat situ!-

Suda2..nanti aku update lagi ek..nak pegi makan nie..dah korang tuh,jangan tengok lame2,g main jauh2..mamam!


6 comments:

  1. Klu aku selalu Ushar awek yang beli katpasar malam jer.

    ReplyDelete
  2. nmpk sgt sedap!!
    does it taste great as it looks??

    ~daniel adie~

    ReplyDelete
  3. wahh laponye bile tgk mende2 ni..bilela biel nak belanje ika mkn ek huhu

    ReplyDelete
  4. hmm...nmpk sedap nasi ayam tu...

    if sy...g pasar malam..suka cari nasi lemak ayampercik..best gak..tak pun rangka ayam..huhuhu... ;)

    ReplyDelete
  5. touya : hehehe..sme arr~:P

    adie : of coz!ngeee~

    sumi : mkn la sumi`hehehe

    ika : adehhh..ika jaoh sgt laa~:)

    nabilah : huhuhu~tuh pn mnarik gak~tp ikot mud nk beli tuh~hehehe

    ReplyDelete

BeSt 4 me: