Thursday, September 16

AKU DAN FOLLOWERS ( 10 ) : BLOG MIAISHIKA

Salam aidilfitri..
Dah seminggu juga raya sebenarnye,  kejap je rase.  Cepat masa berlalu, cepat sungguh orang berubah sekarang nie.  Mungkin hidup sekarang memang terkejar-kejar,  so akan rase cepat.  Serius cepat!  Pagi-pagi keluar,  jalan sana-sini. Sedor-sedor matahari dah terbenam.

Walau macam mane pun hargai la masa yang anda ada sekarang nie,  gunakan dengan sebaik mungkin.

Kembali dengan terjah aku nie, baru followers yang ke-10! Xpe,  pelan-pelan kayuh.  Jadi untuk followers aku yang kali ni is ECAHMIAISHIKA.



Nie adala banner dia.  Rase sebelum nie banner lain, macam yang aku cakap manusia sekarang cepat berubah.  Berubah ke arah yang lebih baik kan?

Blogger yang sudah lama juga berblogging,  dah masuk setahun lebih rasa usia blog nie.  Banyak berkisahkan pasal personal dia dan aktiviti seharian dia.  Dah lupa rasanya macam mane aku tau blog nie,  rase nye 'akibat' dari blogwalking dulu.

Jadi pada sesiapa yang nak tau sapa tuan empunya blog nie!!  Singgah sinie ok - BLOG MIAISHIKA -
Lagu dekat blog dia best!  tapi aku dah lupe indie band mane yang nyanyikan lagu tu.

p/s : arghhh..nanttokk...

"FRIENDSHIP IS PRICELESS"

4 comments:

  1. followers y ke-10? bukan followers u dah 6 ratus lebih ke?

    ReplyDelete
  2. assila : mmg 6rtus lebey sis..yg nie baru ke-10 i singgah tuh..ade ag 6rtus lebey~hehehe

    ReplyDelete
  3. em bagus tolong promote kwn2 nie.
    ok lah tolong promote saya sekali
    = )

    ini main blog saya buat masa ini, dan ia berkenaan blog template dimana saya collect blog template yang cantik2 pada pandangan saya dan edit untuk lebih mesra SEO,

    http://blogger-hot-templates.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. perhitungan bowling dengan aku pun belum lagi dah nak pergi moscow..haish =P

    ReplyDelete

BeSt 4 me: